مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی خبر داد؛
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالان رسانه تا ۱۰ بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: اختتامیه جشنواره در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 27 December 2016
به گزارش تابناک خراسان جنوبی ، سجاد رضایی امروز در کنفرانس خبری به مناسبت برگزاری جشنواره رسانه ای با موضوع اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: بصیرت و حضور حماسی مردم را برای خلق حماسه بزرگ در روز 9 دی ارج می نهیم.
وی با اشاره به اینکه شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گرفت، افزود: بسیج رسانه خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اقداماتی انجام داده است تا رسانه های استان بیشتر در این بحث فعالیت داشته باشند.
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه ای با موضوع اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی گفت: هدف کمک به افزایش کیفی تولیدات رسانه ها در حوزه اقتصاد مقاومتی است و فعالان رسانه ای استان می توانند آثار خود را تا 10 بهمن سال جاری به دبیرخانه و یا از طریق لینک این جشنواره در پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان ارسال کنند.
رضایی با بیان اینکه موضوع اختصاصی این جشنواره اقتصاد مقاومتی است، افزود: فعالان رسانه ها می توانند در 2 بخش «خبر، گزارش، یادداشت و عکس» و در هر بخش با 3 اثر شرکت کنند و آثار ارسالی هر رسانه به این جشنواره باید مورد تائید مسئول آن رسانه باشد.
وی به زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی در 29 بهمن توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، اختتامیه جشنواره رسانه ای با موضوع اقتصاد مقاومتی در همان فاصله زمانی برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی معتقد است،در بحث اقتصاد مقاومتی سعی بسیج این بوده است که برنامه های مختلفی را در این حوزه اجرا کند و تعدادی کارگاه در خصوص اقتصاد مقاومتی برگزار کردیم و در این راستا برگزاری اردوهای جهادی برای فعالان رسانه ها در دستور کار داریم که زمینه خوبی برای آشنایی رسانه ها با برخی از محرومیت های استان خواهد بود.
رضایی با تاکید بر اینکه بعد مردمی اقتصاد مقاومتی یک بعد ویژه است، تصریح کرد: به همین دلیل یک تکلیف ویژه بر دوش مسئولین است تا ورود ویژه ای به بحث اقتصاد مقاومتی داشته باشند و امسال مسئولین و مدیران باید نسبت به برنامه های انجام شده و انجام نشده در حوزه اقتصاد مقاومتی پاسخگو باشند.
وی در پایان با اشاره به طرح حلقه های صالحین برای رسانه ها گفت: حلقه های صالحین یک برنامه اصلی در همه اقشار بسیج است و 3 گروه ویژه رسانه های استان و یک گروه ویژه خواهران برگزار کرده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار