شورای بسیج رسانه استان ایلام با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم شهیدپرور و ولایی استان برای حضور گسترده در مراسم گرامیداشت ۹ دی دعوت کرد.
کد خبر: ۳۵۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 28 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛متن این بیانیه به شرح زیر است:

9 دی امری فراجناحی و متعلق به مردم و نظام اسلامی بوده و خروج از آن خروج از چارچوب‌های دینی و قانونی است،

بی‌تردید 9 دی‌ماه از روزهای مهم در تاریخ معاصر کشور و نظام جمهوری اسلامی است، روزی که بار دیگر نقش حساس پیوند میان مردم و ولایت گره بزرگی از مشکلات کشور را باز کرد.

به نظر می‌رسد تأکید مردم و نظام اسلامی بر باز بودن پرونده فتنه‌گران حوادث سال 88 خود نشانی از عمق مشکلاتی باشد که این روزهای حساس را برای کشورمان ایجاد کرد.

از سوی دیگر پیغام‌های برخی مسئولان استانی در ایلام در خصوص مواضع غیرهمسوی آنان با جریان ملی و انقلابی گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه ناشی از نوعی ارتجاع فکری و روند ضد دینی و انقلابی است.

باید از این مسئولان پرسید که شمارا چه شده است که هم‌نوا با دشمن سازتان را کوک کرده‌اید؟ آیا به یاد ندارید که ماه‌ها برخی فتنه‌گران با ایران و اسلام و انقلاب چه کردند و اگر نبود حضور الهی مردم در روز نهم دی‌ماه مشخص نبود بال پرواز فتنه‌گری‌ها تا کدام وادی جامعه و کیان اسلامی آن را به بیراهه ناامنی و بی‌نظمی می‌کشاند.

به‌راستی از خود پرسیده‌اید شمارا چه شده است که به‌نظام و مردم پشت می‌کنید؟ آیا شما فکر می‌کنید به‌عنوان بخشی از بدنه جاری دستگاه اجرایی کشور این حق رادارید که امورات کشور را به میل خود تفسیر کنید. آیا این نگرانی را ندارید که در مجموعه‌های اجرایی‌تان به تقلید از شما هرکسی تفسیر خود را از امور بر مسند ذهن و رفتار خود بنشاند.

گرامیداشت حماسه 9 دی امری فراجناحی و متعلق مردم و نظام اسلامی است و خروج از آن خروج از چارچوب‌های دینی و قانونی است، خروج از جبهه رزمندگانی است که امروز در دفاع از مسلمانان و شیعیان در نقاط مختلف منطقه خون خود را اهداء می‌کنند و مدافع حرم و نگهبان حیثیت جامعه می‌شوند، به‌راستی شما که مدافع حرم نمی‌شوید، خدم‌وحشم اندیشه‌های دشمن نشوید.

شورای بسیج رسانه استان ایلام با گرامیداشت این روز بزرگ ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در مراسم 9 دی از اهالی رسانه‌ و اهالی با بصیرت قلم خواست با تبیین و تشریح این حادثه مهم و به یادگار مانده از بصیرت مردم انقلابی نسبت انتشار و انعکاس این رویداد بزرگ همچون گذشته از هیچ کوششی دریغ نکنند./م
 
شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار