دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی تربت جام در گفتگو تفصیلی با تابناک رضوی؛
دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی تربت جام گفت: نهم دی ماه 88 ، تکرار 22 بهمن 57 و بیمه نامه انقلاب اسلامی از سوی کسانی بود که با کیاست ، بصیرت، قانون گرایی گِرد ولایت جمع شدند.
کد خبر: ۳۵۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 29 December 2016
هاشم بهرامی نیا با گرامیداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی افزود: نهضت خُدامحورانه مردم ایران اسلامی با شعار«استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) از سال 1342 آغاز و در سال 1357 به پیروزی رسید.
 
نهم دی روز پیروزی لشکر خُدا برابر لشکر شیطان است / حماسه 9دی روز تکرار بصیرت، کیاست و قانون گرایی گِرد ولایت بود 
 
 این استاد دانشگاه تصریح کرد: از همان اوان شکل گیری انقلاب اسلامی، جریان های مختلف در سطح خارجی آمریکا، انگلیس و ایادی شیطان و در سطح داخلی نیز عناصر نفوذی و فریب خورده در پی ضربه زدن به این نهضت با هر گونه فتنه ای بودند.
 
بهرامی نیا با اشاره به این که هدف اصلی دشمن در هر فتنه ای نابودی کامل اسلام و قرآن است خاطرنشان کرد: اما امام راحل با شناخت کاملی که از این جریان های افراطی داشت با روشنگری و ارائه بصیرت انقلابی و فکری به مردم، انقلاب اسلامی ایران را از خطر فتنه گران و بدخواهان مصون می داشت.
 
وی ادامه داد: راهبرد براندازی نظام اسلامی توسط عوامل نفوذی دشمن در داخل و خارج کشور تا جایی ادامه داشت که جنگ تحمیلی را طراحی و اجرا کردند و در این عرصه هم مردم سلحشور و همیشه در صحنه طی 8 سال با وحدت و یکدلی ازعقیده، وطن و آرمان های مقدس خود دفاع کردند.
 
نقش بر آب شدن نقشه های شوم استکبار با آغاز زعامت رهبری امام خامنه ای(حفظه الله)   
این کارشناس فرهنگی سیاسی با بیان این مطلب که دشمنان تصور می کردند با رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی، کِشتی انقلاب به گِل خواهد نشست اضافه کرد: اما با انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر جامعه اسلامی، از سوی مجلس خبرگان رهبری، راه امام و انقلاب اسلامی توسط معظم له و مردم ادامه یافت و نقشه های شوم دشمنان در آن برهه نقش بر آب شد.
 
بهرامی نیا عنوان کرد: چون دشمن در بُعد نظامی مغلوب اراده پولادین اُمت و امام اُمت شده بود، راهبرد "جنگ نرم" را در دستور کار قرار داد تا با اثر گذاری روی فکر و اندیشه مردم عقاید و مقدسات آنان را سست کنند.   
 
وی در ادامه ضمن تبیین اهداف خصمانه استکبار جهانی اضافه کرد: دشمن با فتنه انگیزی در پی عاشورا زدایی، ترویج فرهنگ غربی، تضعیف جایگاه ولایت فقیه، تقویت جریان غرب گرا را آگاهانه و به گونه ای دنبال می کرد که در این راستا ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) از تعابیری چون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و حتی قتل عام فرهنگی استفاده نمودند.
 
تسامح و تساهل عناصر نفوذی در بدنه مدیریت فرهنگی و سیاسی کشور
 
این مقام مسئول ابرازداشت: دشمن تا جایی به فعالیت براندازانه توسط نیروهای "نفوذی" خود در داخل کشور ادامه می داد که بعضی از پست های کلیدی و قسمتی از مدیریت فرهنگی و سیاسی کشور به عناصر وابسته به بیگانه که اهل تسامح و تساهل بودند؛سپرده شد.
 
بهرامی نیا گفت: با الطاف خفیه الهی وعنایت امام عصر (عج) در حفظ و حراست از ایران اسلامی، بازگشت به گفتمان اصلی امام و انقلاب قُوت گرفت و عناصر متعهد و انقلابی، پیدا و پنهان از حریم ولایت و انقلاب اسلامی دفاع نمودند و دژخیمان نیز به رویه غلط خود در دشمنی با مردم ایران، ادامه می داد به گونه ای که با نزدیک شدن "انتخابات" دهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، با در اختیار گرفتن تمام ابزار و قدرت رسانه ها و فضای تبلیغاتی در پی ایجاد یک فتنه بزرگ برآمدند.
 
وی با اشاره به ترفندهای بدخواهان نظام در فتنه 88 افزود: کسانی که 30 سال پای صندوق های رأی حضور نداشتند؛ مدعی دموکراسی و مردم گرایی و مدعی حق انتخاب و حق رای مردم شدند و با توهین به رهبری و نشر شایعه "تقلب" قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به اختلاف سلیقه های سیاسی و بزرگ جلوه دادن اختلافات قومی و مذهبی  و... دامن زدند.
 
آتش افروزی فتنه گران 88 و هتاکی به امام حسین (ع) و حریم ولایت
دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی این شهرستان اذعان داشت: این فتنه در حالی به وقوع پیوست که بعد از برگزاری انتخابات و شکست کاندیدای مورد نظر فریاد سران فتنه و هواداران تحریک شده از سوی رسانه های معاند با رفتارهای غیر قانونی و خلاف مصالح نظام و اسلام با گستاخی و بی شرمی تمام پرچم امام حسین(ع) را در روز عاشورا آتش زدند و ضمن هتاکی به ساحت مقدس فرزند رسول خدا (ص) حریم ولایت و رهبری را نیز شکستند.   
 
بهرامی نیا یادآورشد: در این فتنه عظیم سلطنت طلبان با همان خُوی استکباری ضمن جانبداری از معاندین نظام اسلامی ایران عملاً ثابت کردند که مخالف ماندگاری این انقلاب هستند و با بی بصیرتی محض مسائل شخصی را به مسائل ملی ترجیح داده و به جبهه بدخواهان این نهضت پیوستند.
 
عدم هم گامی با ولایت فقیه و همراهی با دشمنان قسم خورده
این استاد دانشگاه بیان داشت: فریب خوردگان با ظلمی که به شهدا و ایثارگران روا داشتند در صف سپاهیان شیطان قرار گرفته و گمراه و غافل شدند و برای به دست آوردن دنیا،هم گامی با ولایت فقیه را رها و همراهی با دشمنان قسم خورده را برگزیدند، اما غافل بودند که خداوند یار و پشتیبان انقلاب اسلامی است و حادثه 9 دی ماه 1388 رقم خورد.
 
بهرامی نیا اعلام کرد: راهپیمایی خود جوش و سراسر از شور و عشق ملت بزرگ ایران در دفاع از حریم عاشورا و ولایت در نهم  دی 88 در حالی به اوج رسید که می توان از آن به عنوان روز قبولی دوباره اُمت اسلامی در دانشگاه عاشورا یاد کرد،دانشجویانی که آزادی و آزادگی، عدالت و انصاف، برابری و برادری، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی و دفاع از حق و حقانیت را از  پیر و مراد خود خمینی کبیر(ره) در مکتب امام حسین(ع) آموخته بودند.
 
نهم دی 88 روز تکرار بصیرت ،کیاست و قانون گرایی، در گِرد ولایت بود   
این کارشناس فرهنگی سیاسی اشاره کرد: در حقیقت نهم دی ماه 88 ، تکرار 22 بهمن 57 و بیمه نامه انقلاب اسلامی از سوی کسانی بود که با کیاست ، بصیرت، قانون گرایی گِرد ولایت جمع شدند و از سیره و منش امام حسین(ع) و رهبری امام خامنه ای (حفظه الله) حمایت و بیعت عملی کردند.
 
بهرامی نیا اظهار کرد : نهم دی ماه  روز اعلام انزجار از بدخواهان و فریب خوردگانی بود که آب به آسیاب دشمن ریخته و " یدالله فوق ایدیهم " را باور نداشتند و این یوم الله روز بروز ایمان الهی و آشکار شدن قدرت بسیجیان خمینی(ره) در مقابل دشمنان خامنه ای(حفظه الله) بود.
 
وی گفت: در این روز لشکر خدا و حزب الله در برابر لشکر شیطان پیروزی شدند که نماد واقعی از وحدت ،خداباوری، ولایت مداری،ولایت پذیری، دشمن شناسی و زمان شناسی ملت ایران است که به عنوان نقطه عطفی در تاریخ این کشور کهن ماندگار شد.
 
وی یادآوری کرد: در این روز مشروعیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران با اراده مردم به تایید رسید و روز عملیاتی شدن پیام جاوید حضرت امام (ره)  توسط سربازان آن عزیز سفر کرده است که فرمودند :" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد."
 
بهرامی‌نیا تأکید کرد: وظیفه امروز ملت بصیر ایران، کسب بصیرت بیشتر، دشمن شناسی ، استکبار ستیزی، دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت و حفظ وحدت اسلامی  هر ایرانی است ؛ چرا که عمل به این آموزه ها ضامن بقای اسلام و مسلمین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار