تابناک: ریزش دیوار نیمه کاره ورزشگاه در یکی از روستاهای سمیرم چهار دانش آموز را مصدوم کرد.
کد خبر: ۳۵۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 29 December 2016
تابناک اصفهان: بنابر اعلام روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، ساعت 12 و 40 دقیقه ظهر روز چهارشنبه هشتم دی ماه، دیوار حیاط مدرسه‌ ای واقع در روستای سادات آباد از توابع شهرستان سمیرم، تخریب و بر روی تعدادی از دانش‌آموزان فرو ریخت.
 
در این حادثه چهار پسربچه 7 ساله، یک دختر بچه 9 ساله و یک دختر بچه 7 ساله از ناحیه زانو، سر و پا مصدوم شدند.
 
پس از وقوع حادثه، دو واحد امدادی از اورژانس پیش ‌بیمارستانی و هلال احمر بر بالین مصدومان حاضر شدند و پس انجام خدمات درمانی اولیه آنها را ابتدا به درمانگاه روستا و سپس به بیمارستان سیدالشهدا (ع) سمیرم منتقل کردند.
 
محمد حسین نصرتی در خصوص ریزش دیوار در یکی از مدارس سمیرم و مصدوم شدن تعدادی از دانش‌آموزان این مدرسه اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که این حادثه ظهر روز گذشته و در یکی از مدارس سعادت آباد و بر اثر ریزش دیواری که مربوط به ورزشگاه نیمه کاره بوده که مشرف به حیاط مدرسه بوده و بر اثر وزش توفان سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به دلیل وجود درخت در حیاط مدرسه آسیب جدی به دانش آموزان وارد نشده است، ابراز داشت: در این حادثه چهار دانش آموز دچار آسیب‌های سطحی شدند و با حضور نیروهای امدادی به صورت سرپایی درمان شدند.

فرماندار سمیرم در خصوص وضعیت مدارس شهرستان سمیرم نیز گفت: وضعیت کلی مدارس این شهرستان خوب است اما با توجه به ابلاغ دستوری به همه مدارس شهرستان گزارشی را هفته آینده در این خصوص ارائه می‌دهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سیستم سرمایشی مدارس شهرستان سمیرم نیز مناسب است و تنها در تعدادی از مدارس سیستم سرمایشی توسط گاز شهری و بخاری فعال است که با تامین اعتبار تا پایان سال جاری به سیستم گرمایشی مرکزی تبدیل خواهند شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار