آیت‌الله علم الهدی:
آیت الله علم الهدی گفت: آغاز اجرای طرح فتنه از مصاحبه آقای موسوی با روزنامه لوموند فرانسه بود که گفت «اگر یک رییس‌جمهوری باقدرت در این کشور بیاید، مردم را به وسط خیابان‌ها می‌آورد و مردم، رهبر را مجبور می‌کنند وظایفش را بر اساس اصل 110 قانون اساسی، محدود بداند»
کد خبر: ۳۵۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 30 December 2016
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، پیش از ظهر نهم دی‌ماه در مراسم گرامیداشت حماسه بصیرت در روز میثاق با ولایت در حرم امام رضا (علیه‌السلام)، یادآوری کرد: آقای موسوی در مصاحبه با روزنامه لوموند یک لیستی از برنامه‌ها و اقدامات لازم رییس‌جمهور آینده ارائه دادند که خبرنگار پرسید که رییس‌جمهور در ایران شخص اول نیست، شخص اول رهبر است و بسیاری از برنامه‌هایی که می‌گویید در حوزه رهبری است نه ریاست جمهوری، چطور شما این‌ها را در وظایف و برنامه‌های رییس‌جمهور معرفی می‌کنید؟
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آقای موسوی پاسخ داد که اگر یک رییس‌جمهوری باقدرت در این کشور بیاید، مردم به وسط خیابان‌ها می‌آورد و مردم، رهبر را مجبور می‌کنند وظایفش را بر اساس اصل 110 قانون اساسی، محدود بداند؛ وقتی این مصاحبه را انجام داد، برخی جریان‌های سیاسی آمدند آقای موسوی را مجبور کردند برخلاف آن قرار اولیه، با این‌که آقای خاتمی کاندید شده بود، ایشان کاندید شدند.
 
آغاز اجرای طرح فتنه از مصاحبه موسوی با لوموند فرانسه بود / علت انصراف خاتمی از انتخابات 88 /   2 کیلو تریاک اعدام دارد اما 17 بیانیه هنجارشکن سران فتنه، نه ؟! 
 
علت انصراف خاتمی از انتخابات 88

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: آقای خاتمی چشمش را باز کرد و دید پشت سرش جز جبهه مشارکت، کسی نیست، مجاهدین انقلاب، کارگزاران، تمام شعوب اصلاحات سراغ آقای میرحسین موسوی رفتند به خاطر همسویی با او در تعارض با رهبری! لذا ایشان مجبور شد منصرف بشود و به نفع میرحسین موسوی کنار برود؛ این مصاحبه هم در داخل زمینه ایجاد کرد برای کارگزاری فتنه و هم در خارج به آنان جرأت داد و اعلام شد بر این‌که موقعیت اجرای این براندازی، همین الآن در موقعیت انتخابات است.

مدیریت راهپیمایی غیرقانونی از روی وانت توسط موسوی

امام جمعه مشهد بابیان این‌که سران فتنه می‌دانستند تقلبی صورت نگرفته، اظهار کرد: این‌ها واقعیت را می‌دانستند، تقلب در انتخابات رخ نداده است، واقعیت این بود و از این نقطه، فتنه شروع شد.
وی افزود: در روز 24 خرداد، دو روز بعد از انتخابات، راهپیمایی از میدان انقلاب به‌طرف میدان آزادی شروع شد، سران فتنه جلوی راهپیمایی بودند، وقتی راهپیمایی به چهارراه نواب رسید، خود آقای موسوی به‌عنوان این‌که مدیریت این راهپیمایی با او هست، بالای وانت ایستاد، هم شعارها را مدیریت می‌کرد و هم حرکت مردم را مدیریت می‌کرد درحالی‌که راهپیمایی غیرقانونی بود و از وزارت کشور اجازه نداشت.
آیت‌الله علم‌الهدی به اولین راهپیمایی بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: کار به‌جایی رسید که جمعیت در مسیر میدان آزادی، از طرف جمعیت تیراندازی به پایگاه بسیج شروع شد، دراین‌بین، چند نفر حتی یک جوان بی‌گناه در بالای پشت‌بام منزلشان مورد اصابت قرار گرفت، عده‌ای در این جریانات کشته شدند و بعضی هم به شهادت رسیدند، آخر راهپیمایی که به میدان آزادی رسید، اتوبوس‌ها را آتش زدند، دکاکین را آتش زدند، صدها ناهنجاری انجام دادند، این راهپیمایی غیرقانونی بود، سران فتنه خودشان با کمال رسمیت جلوی راهپیمایی بودند، مدیریت راهپیمایی را شخص آقای موسوی بر دست گرفت و روی وانت مدیریت می‌کرد.
 
خون ریخته و هتک ملت شد!
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برفرض این‌که آنان خبر نداشتند، بعد از انتخابات مگر راهپیمایی روز 24 خرداد را این‌ها اعلام نکردند؟ مگر این راهپیمای غیرقانونی نبود؟ در این راهپیمایی عده‌ای کشته شدند، خون‌هایی ریخته شد در این راهپیمایی و مسؤولیت را شخص آقای موسوی به عهده گرفت و مدیریت کرد راهپیمایی را، در راهپیمایی که او مدیریت می‌کرد و سران فتنه جلوی راهپیمایی به رسمیت شناخته بودند، در این راهپیمایی خون انسان‌ها ریخته شد، در این راهپیمایی اموال مردم به آتش کشیده شد، حیثیت مردم بر باد رفت، هتک به ملت شد، آیا این محاکمه ندارد؟ آیا این دادگاه ندارد؟
 
 2 کیلو تریاک اعدام دارد اما 17 بیانیه هنجارشکن اعدام ندارد؟

آیت علم‌الهدی اضافه کرد: از یک تریاک فروش، دو کیلو تریاک می‌گیرند او را اعدام می‌کنند، حالا آدم کشی در یک حرکت سیاسی، این کشتار مردم مظلوم، این آتش زدن‌ها اعدام ندارد؟ 17 بیانیه که در همه بیانیه‌ها، حرکت‌های هنجارشکن و ضدانقلاب دشمن را تأیید کردند حکمش چیست؟
 
وی با طرح این پرسش که کیست که نفهمد افرادی که راه افتاده‌اند با قیافه‌های ناهنجار در خیابان و می‌گویند جمهوری ایرانی، وابسته دشمن هستند! افزود : مگر توییتر فعال نبود؟ مگر آقایی که می‌گوید من رییس‌جمهور بودم به مسائلی که در این سایت‌ها و فضاهای مجازی می‌گذشت، واقف نبودند؟

امام جمعه مشهد با بیان این‌که سران فتنه برای 17 بیانیه هنجارشکن خود باید جداگانه محاکمه شوند، عنوان کرد: وزیر خارجه آمریکا، رییس‌جمهور آمریکا، نخست‌وزیر انگلیس، صدراعظم آلمان به آنان پیام می‌داند، مگر این پیام‌ها که در فضای مجازی منتشر می‌شد، خود کسانی که ادعا داشتند باید رییس‌جمهور شوند، اطلاع نداشتند؟ این‌ها متوجه بودند، پس این حرکت‌ها را می‌دانستند، 17 بیانیه دادند و تأیید کردند؛ این 17 بیانیه باید محاکمه شود، غیر از آدم کشی‌ها، خون‌هایی که ریخته شده در راهپیمایی که شخص آنان مسؤولیتش را به عهده گرفتند و سران فتنه جلوی آنان حرکت کردند.

ادعای رفع حصر برای اردوکشی ضدانقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، ادعای رفع حصر از سوی برخی افراد برای اردوکشی سیاسی قشر لائیک و ضدانقلاب است، تصریح کرد: این‌که یک عده راه بیفتند در مملکت و بگویند حتماً رفع حصر می‌کنیم، چنین و چنان می‌کنیم؛ مگر این مملکت بی‌صاحب است؟ مگر این مملکت قضا ندارد؟ مگر دادگاه ندارد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار