معاون تولیت آستان قدس در حوزه های علمیه خراسان ؛
معاون تولیت آستان قدس در حوزه های علمیه خراسان در جمع طلاب تربت جام گفت: فتنه 88 حاصل عدم تطبیق با ولایت فقیه، فریب و سکوت خواص بی بصیرت بود.
کد خبر: ۳۵۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 30 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام فرازی نیا در همایش ۹دی «پایان فتنه، پایان فریب» که در مسجد و حوزه علمیه مهدیه با حضور فرماندار، امام جمعه ، مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار مردم شیعه و اهل سنت و طلاب برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی آرزوی همه صالحان جهان است از این رو دشمنی استکبار جهانی با انقلاب مسئله جدیدی نیست و فتنه 88 حاصل عدم تطبیق با ولایت فقیه، فریب  و سکوت خواص بی بصیرت بود.
وی با اشاره به این که بیش از 150 گروه خبری از سراسردنیا وارد تهران شدند تا اخبار انتخابات 88 ایران را مخابره کنند افزود: برخی از این گروه های خبری معاند در مکان ها مشخص اقدام به نصب دوربین های مدار بسته کردند تا همسو با جریان های مطبوع نقشه های از قبل طراحی شده خود را عملی کنند.
وی تصریح کرد: سران کشورهای غربی قبل از آن در کشور آشوب شود، از آشوب گران برابر جمهوری اسلامی رسماً اعلام حمایت کرد و تا کلید واژه " تقلب" به عنوان رمز عملیات آشوب در دستور کار قرارگیرد.
وی ادامه داد: هدف آنان نابودی کامل انقلاب و نظام اسلامی بود و در این راه به مسجد، حسینیه، امام (ره) و روز قدس اهانت کردند این اعمال کمی نیست تا بدانیم آنان چه اهدافی را دنبال می کردند.
معاون تولیت آستان قدس در حوزه های علمیه خراسان خاطرنشان کرد: در ستاد ایجاد کننده آشوب اسنادی بود که نشان می داد آنان به دنبال تغییر حاکمیت بودند و در سندی که از آن بعنوان پیش نویس قانون اساسی بدست آمد حذف اصل ولایت فقیه بود.
حجت الاسلام فرازی نیا بیان داشت: مردم بعد از هشت ماه سعه صدر، وقتی دیدند شعار جمهوری اسلامی ضمن روزه خواری و توهین به جمهموری ایرانی و به اصل اسلام یعنی امام حسین (ع) تبدیل شد قیام ۹ دی با " بصیرت "مردم رقم خورد.
وی عنوان کرد: مسئله بصیرت از این لحاظ مهم است که باعث  آینده نگری می شود و اختلافات قومی ، مذهبی، سیاسی و جناحی را بر مسائل اساسی کشور ترجیح نمی دهیم و می دانیم که همه اهل یک خانه و کشور هستیم.
وی با بیان این مطلب که مردم باید در سه زمینه دارای بصیرت باشند تا بتواند از پیچ ها و گردنه ها به سلامت عبور کنند یادآور شد: مردم اگر عالم به اصول نباشند از جریان حق خارج خواهند شد.
فرازی نیا گفت: اولین اصل این است که "ولی شناس" باشند تا بدانند در غبار فتنه ها از چه کسی باید تبعیت کرد، مردم ایران اسلامیدر فتنه 88 بخوبی دریافتند باید از چه کسی اطاعت کنند  و با رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب حماسه مردمی و عظیم 9 دی خلق گردید.
این مقام مسئول با اشاره به این که شناخت "دشمن" شاخصه دوم انسان بصیر است ادامه داد: اگر این گونه نباشد اختلافات ما به دشمنی های قومی، مذهبی، سیاسی و جناحی شده  و بین اعضای جامعه تبدیل شده و از دشمن واقعی اسلام که آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب است فراموش می شود.
وی عنوان داشت: این که بدانیم تکلیف ما در حوادث چیست شاخصه سوم یک "فرد بصیر" است و باید مبلغان و مسئولان تکلیف مداران واقعیت ها را بگویند تا به تکلیف خود عمل کرده باشند.
حجت الاسلام فرازی نیا تأکید کرد: حرکت مسئولان بر اساس جهت گیری "ولایت فقیه" باشد و خودشان را با خط کش ولایت تطبیق دهند و اگر این طور باشد همه مشکلات جامعه  اسلامی رفع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار