امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان این که بصیرت مردم در حماسه 9 دی را نباید نادیده گرفت، گفت: گرامیداشت این روز مانع از شکل گیری فتنه های بعدی است.
کد خبر: ۳۵۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 31 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با قدردانی از حضور حماسی مردم کشور و استان در گرامیداشت سالگرد حماسه 9 دی افزود: بصیرت 9 دی از الزامات جامعه امروز است چرا که می تواند جلوی شکل گیری فتنه های بعدی را بگیرد و مردم را نسبت به امور آگاه کند.
وی ادامه داد: حضور گرم و فعال مردم کشور در این آیین نشان داد که ملت ایران بصیرت خود را در همه لحظه های تاریخ حفظ کرده و همین امر سبب می شود تا فریبکاری های بعدی شکل نگیرد.
نکونام تصریح کرد: آگاهی و بصیرت مردم در حماسه 9 دی را نباید نادیده گرفت.
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر الگوگیری از سبک زندگی انبیای الهی اظهار کرد: حداقل بهره مندی از نعمتهای دنیوی سبک زندگی انبیای الهی است و مومنان نیز باید زندگی خود را بر همین اساس قرار دهند.
نکونام خاطرنشان کرد: نباید در لذت های دنیا غرق شد این در حالی است که باید تا می توان بندگان خدا را از نعمتها برخوردار کرد.
وی با اشاره به دغدغه های اهل تقوا افزود: مومن می کوشد تا نگاه خود را به همه امور به ویژه دنیا اصلاح کند و تا می تواند در آبادانی دنیا بکوشد.
نکونام با اشاره به سالگرد ارسال پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف همزمان با 13 دی تصریح کرد: امام راحل با ارسال این پیام به گورباچف هشدار داد که در دامن غرب نیفتد و امروز به برکت انقلاب اسلامی اسلام در همه مناطق جهان جای خود را باز کرده است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هویزه گفت: شهادت حماسی شهدای هویزه از فتنه های بنی صدر بود که با تنگ کردن عرصه برای زرمندگان منجر به شهادت بسیاری از جوانان رشید کشور شد.
نکونام خاطرنشان کرد: باید قدر جوانان کشور را دانست و از انتقادات آنها هرچند خیلی تند هم باشد نهراسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار