فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: دسترسی امن آمریکا به نفت سعودی بخشی از حمایت‌های این کشور از رژیم آل سعود است.
کد خبر: ۳۵۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 31 December 2016
علی غضنفری امروز در همایش فصلی بسیج پیشکسوتان بخش کاکی اظهار داشت: در طول دوران انقلاب هجمه‌های مختلفی توسط دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود آمده است که بعضی از این دوران سخت آشنایی دارند.

وی اضافه کرد: عمده دشمنی آمریکا و اروپا با جمهوری اسلامی به خاطر انقلاب اسلامی و شعار تا انقلاب مهدی(عج) است در حالی که با اسلام رادیکال عربی عربستان سعودی و اسلام لائیک که در ترکیه است هیچ مخالفتی ندارند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: این سؤال مطرح است مگر مردم ما قبل از انقلاب اسلامی روزه نمی‌گرفتند، حج نمی‌رفتند و عزاداری تاسوعا و عاشورا برپا نمی‌کردند اما چرا کشور آلمان درخواست نیروگاه هسته‌ای به ایران می‌داد و آمریکا همان اف چهارده‌هایی که خود استفاده می‌کرد در اختیار ایران قرار می‌داد و فرانسه بزرگترین غنی‌سازی اورانیم را بنا بود با کشور ما انجام دهد و چه اتفاقی رخ داد که همه با ما دشمن شدند؟

غضنفری اضافه کرد: مشخص است که عمده دلیل نگاه غرب به ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلابی اسلامی صرفا به دلیل ماهیت این انقلاب است که نمی‌خواهد به عنوان یک پایگاه برای اهداف استکباری غرب قرار گیرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) یادآور شد: دسترسی امن و آسان آمریکا به نفت سعودی بخشی از حمایت‌های این کشور از رژیم آل سعود است.

وی با اشاره به این که تاریخ اسلام در ادوار مختلف طلحه و زبیرهای متعددی دیده است عنوان کرد: بی‌بصیرتی برخی از خواص باعث بوجود آمدن فتنه 88 شد و کسانی چون طلحه و زبیر که روزگاری نقش بی‌بدیلی در دفاع از اسلام داشتند، پس از گذشت زمان، وقتی که اصطکاک آنان با تنعمات دنیایی زیاد شد در مقابل همان اسلام و نماینده خدا ایستادند و شمشیر کشیدند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به شکست بیعت طلحه و زبیر بیعت با حضرت علی(ع) و ایجاد جنگ جمل عنوان کرد: آنها با این فتنه نه تنها کشته شدند بلکه تمامی زحماتی که برای اسلام کشیده بودند نیز از بین رفت پس امروز وظیفه ماست همچنان که برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدیس کوشیدیم برای حفاظت و حراست از دست‌آوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز تلاش کنیم.

وی افزود: در این هیاهویی که دشمن امروز برای مهار و توقف انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به راه انداخته، ضروری است که همه ما در صحنه‌ها حضور داشته باشیم و دشمنان را هم چون گذشته ناامید کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار