مدیرخانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد از ثبت نام دوره تربیت مربی حفظ قرآن در این مؤسسه تحت نظر اداره اوقاف وامورخیریه یزد و باگواهی نامه معتبر خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 01 January 2017
به گزارش تابناک یزد،خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا (عج) یزد  از ثبت نام دوره تربیت مربی حفظ قرآن در این مؤسسه تحت نظر اداره اوقاف و امورخیریه یزد و با گواهی نامه معتبر خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این دوره به طور رایگان ویژه حافظان ۵جزء قرآن است گفت: علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره تا ۱۵ دی ماه با شماره تلفن های ۳۶۲۷۲۱۳۲_۳۶۲۲۸۹۶۰ تماس بگیرند.
مدیر خانه قرآن یوسف زهرا (عج) یزد تصریح کرد: این دوره اسفندماه سال جاری در قم برگزار خواهد شد.
وی برگزاری کلاس حفظ آسان، حفظ یک صفحه ای همراه با تفسیر و تدبر در آیات در روزهای سه شنبه هر هفته با حضور استاد ساروخانی را از دیگر برنامه‌های خانه قرآن یوسف زهرا برشمرد.
سلطانی برگزاری کلاس رایگان نهج البلاغه، کلاس تفسیر سور منتخب، کلاس تفسیر و اخلاق را از دیگر برنامه های در دست اجرا دانست و تصریح کرد: شروع کلاس‌ها از اول بهمن ماه سال جاری خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام نهایتأ تا ۲۰ دی ماه اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
الله اکبر
مژده باد برشما مردم شریف یزد
علیرغم پشتیبانی و حمایت جدی اقای احدپور مدیرعامل هلال احمر یزد از رضامهرآور مدیرغیرقانونی و متخلف داروخانه که نقش بسزائی در قاچاق و فروش داروهای دست چندم به بیماران سرطانی و خاص داشت برغم سکوت مسئولین استان به همت و پیگیریهای پرسنل خدوم هلال احمر از کار اخراج گردید
به امید مژده ای دیگر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار