رییس اداره مراسمات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از برگزاری مسابقه کتابخوانی خلوت گزیده با هدف آشنایی با شهید آستانه پرست، همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 01 January 2017
سید مهدی جوادپور در گفت‌وگو با تابناک رضوی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب خلوت گزیده، گفت: موضوع این کتاب در خصوص زندگی شهید آستانه پرست یکی از شهدای ترور انقلاب است؛ این مسابقه با همکاری چهار فرهنگسرای انقلاب، سلامت،  قرآن و عترت و مرکز فرهنگی بهرمان برگزار می‌شود، مدرسه این شهید نیز در برگزاری این مسابقه مشارکت دارد.
وی درخصوص نحوه برگزاری این مسابقه، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با ۵۰درصد تخفیف و با قیمت ۳هزار تومان از این ۴فرهنگسرا، شهر کتاب، حسینیه یا مدرسه این شهید تهیه کنند، این مسابقه از ۱دی ماه آغاز شده و تا ۱۲بهمن ادامه دارد.
جوادپور یادآور شد: پس از خرید و مطالعه کتاب، ۱۰سوال در پایان آن آورده شده است که شرکت کنندگان باید جواب این سوالات را با فرمت عددی به سامانه پیامکی ذکر شده، ارسال کنند.
رییس اداره مراسمات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به جوایز این مسابقه، گفت: در پایان این طرح و همزمان با ۲۲بهمن ماه به برگزیدگان ۴۰ کارت هدیه ۵۰هزارتومانی اعطا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار