اختصاصی تابناک تبریز؛
به گزارش تابناک تبریز، سایت تحلیلی خبری المانیتور در مقاله ای به قلم روح الله فقیه ، با اشاره به وجود دو دیدگاه عمده سیساسی تعیین کننده در دنیای سیاسی ایران امروز ، می نویسد یک سر این قطب بندی به شخص اکبر هاشمی و قطب دیگر آن به آیت الله مصباح یزدی می رسد.
کد خبر: ۳۵۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 01 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، سایت تحلیلی خبری المانیتور در مقاله ای به قلم روح الله فقیه ، با اشاره به وجود  دو دیدگاه عمده سیساسی تعیین کننده در دنیای سیاسی ایران امروز ، می نویسد یک سر این قطب بندی به شخص اکبر هاشمی و قطب دیگر آن به آیت الله مصباح یزدی می رسد.
 
هر چند این تقسیم بندی بنا به برخی روایت های سیاسی چندان صحیح به نظر نمی رسد اما نکته مهمی که در این مقاله وجود دارد این است که این نویسنده ،در جدال لفظی بین این دو شخصیت دینی –سیاسی ، استنباط می نماید که منظور هاشمی رفسنجانی از دشمنان امام خمینی همان آیت الله مصباح یزدی است.
 
این مساله به سخنرانی اخیر هاشمی رفسنجانی اشاره دارد که گفته بود برخی از دشمنان قدیمی امام خمینی(ره) در قالب دوست در برخی از نهادهای مهم و استراتژیک کشور نفوذ کرده اند.
 
برخی روایتها که اغلب توسط هاشمی رفسنجانی تاکنون علنی شده است حکایت از آن دارد که در دوران مبارزه با رژیم طاغوت، آیت الله یزدی چندان موافقتی با مبارزه باشاه نداشته است.
 
مشهورترین نقل قول هم مربوط می شود به خاطره دیدار آیت الله خامنه ای و هاشمی با مصباح یزدی به منظور جلب رضایت وی برای مشارکت در مبارزه که با مخالفت مصباح همراه می گردد. این خبر تا کنون مورد تائید یا رد رهبر انقلاب واقع نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار