در حفظ و حراست از امنیت و اقتدار کشور؛
مدال شهادت بر سینه دو مرزبان غیور خراسان رضوی شهیدان«جواد آرمِش» و«امیر نامدار» در حالی نقش بست که این افتخار و سعادت شامل همگان نمی شود.
کد خبر: ۳۵۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 02 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با صدور پیامی شهادت دو مرزبانان غیور را به خانواده معزز شهدا و همرزمان نیروی مقتدر انتظامی تبریک و تهنیت گفتنه و بر ادامه راه شهدای مرزبان تأکید داشت.
 
مدال شهادت بر سینه دو مرزبان غیور خراسان رضوی شهیدان «جواد آرمِش» و«امیر نامدار» در حالی نقش بست که این افتخار و سعادت شامل همگان نمی شود و این فیض عظما چیزی نیست جز آرمان یک ملت شهید پرور که آن  را در افق و نگاه ژرف پیر و مُرادش خُمینی کبیر دید که فرمودند:«ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد».
 
مردم شهرهای مرزی طعم آسایش و امنیت را به واسطه ایثارگری و از خود گذشتگی این عزیزان و همرزمانشان بیشتر درک می کنند و این اقتدار را مدیون جانفشانی ها و روحیه شهادت طلبی «آرمِش ها و نامدارها» می دانند.
 
امروز در حالی لباس زیبای شهادت را بر قامت مرزبانان مُجاهد به نظاره می نشینیم، که این عزیزان شجاعانه از حریم این مرز و بوم با تلاش و همت شبانه روزی جانانه مُحافظت می کنند تا مرزنشینان در کمال آرامش و آسایش به امورات روز مره خود بپردازند.
 
در این برهه از زمان نیروهای مسلح و بسیج مردمی شهرستان تربت جام با آگاهی، بصیرت و آمادگی کامل در کنار مرزداران و سربازان غیورش در حفظ و حراست از کیان کشور، خود را مسئول دانسته و اتحاد،همدلی و انسجام داخلی را مدیون خون شهدای والامقام و پیروی از جایگاه رفیع ولایت فقیه می دانند.
 
 طی درگیری مسلحانه ای ظهر جمعه گذشته در نوارمرزی شهرستان تربت جام با اشرار مسلح، دو تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی تایباد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.  
 
گفتنی است؛ شهید ستوانیکم «جواد آرمش» فرمانده پاسگاه مرزی «شرشری جنوبی» و ستوانیکم«امیر نامدار صنوبری» جانشین پاسگاه «شرشری شمالی» روز گذشته طی مراسمی باشکوه پیکر پاک و مطهرشان از مقابل بیمارستان سجادیه تربت جام با حضور مسئولان، جهت تشییع در شهرستان تربت حیدریه بدرقه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار