پس از اکران فیلمهای ارزشمند عمار درسال گذشته واستقبال کم نظیر مردم ازاین جشنواره که در مرکز شهرستان و بخشها وروستاهای گراش مورد اقبال عموم وبخصوص جوانان قرارگرفت ، هفتمین جشنواره این فیلم در گراش با هدف ارتقاء موارد کیفی این جشنواره دراین شهرستان آغاز به اکران نمود .
کد خبر: ۳۵۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 02 January 2017
به گزارش تابناک فارس:عبدالمهدی قنبری دبیر ستاد جشنواره فیلم عمار گراش با اشارi به نشست اعضاء ستاد برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار در نهم دیماه وروز تجلی بصیرت و میثاق امت ولایی ایران اسلامی اظهار کرد: دراین نشست به نقد وبررسی گزارشات ششمین جشنواره فیلم عمار توجه عمیم شد و شهرستان گراش  با اکران بیش از ۱۲۰  فیلم در نقاط مختلف شهری و روستایی  از جمله فعال ترین شهرستانها در این مسیر فرهنگی بود که توانست  باکمترین امکانات و صرفا با تلاش جمعی  وهمت جوانان و نوجوانان  انقلابی وفرهنگی  اکران کننده  به عنوان منطقه فعال جشنواره دست یابد.
 
قنبری با عنوان اینکه فعالیت شاخص رسانه ای نیز درسال گذشته به صورت  نمادین   همراه با اولین اکران  جشنواره ششم از این شهرستان  به عنوان پیشتاز ان  اکران های ششمین دوره جشنواره عمار  معرفی کرد.
 
به اکران فیلم برای مهاجرین افغانی نیز برای نخستین بار درگراش اشاره و افزود : باز خورد رسانه ای این ابتکارستاد جشنواره فیلم عمار گراش  الگویی برای سایر نقاط کشور شد .
 
دبیرجشنواره فیلم عمار شهرستان گراش ، شور انقلابی ، فرهنگی وفعالیتهای کمی وکیفی رادرگراش وبرخی شهرستانهای فعال، موجب ایجاد روحیه اعتماد به نفس  در مناطق و شهرهای دور از مرکز  و فاقد وسع بسیار عنوان نمود  و با تبیین اهداف ستاد جشنواره فیلم عمار درگراش  اظهارکرد: در هفتمین جشنواره  باتوجه به اهداف جشنواره مرکزی ، برآن ساعی هستیم که تمرکز رابر اکران کننده های جدید منعطف  و برارتقاء کیفی جشنواره اهتمام داشته باشیم.
 
به گفته دبیر جشنواره فیلم عمار این شهرستان : اکران فیلم عمار در مرکز شهرستان ونیز بخشها ومناطق تابعه روستایی تا بیست ویکم بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت .
 
شایان ذکر است که درسال گذشته ، شهرستان گراش به عنوان فعال ترین اکران کننده فیلم عمار مورد توجه خاص رسانه های خبری وتصویری قرارگرفت و با ۱۲۰ بار اکران فیلم در محافل و اماکن مختلف اعم از فرهنگی ، آموزشی ، اداری ، سالنهای مساجد ، ناحیه بسیج و تالارها و سالن اجتماعات دانشکده ها ، مدارس ،ادارات و.... مخاطبین بسیاری را مجذوب وباتوجه به موضوعات فیلم در بخشهای دفاع مقدس ، مدافعین حریم ولایت و عناوین دینی ، انقلابی ، اجتماعی  ،  چندین هزار مخاطب  را درمرکز شهرستان و بالغ بر شش هزار تن را در مناطق تابعه به خود مجذوب کرد و نقطه مثبت  اقبال در عناوین فیلم عمار نهفته بود.
گزارش از:قاسم ایزدیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار