هفتمین مرحله مسابقه حفظ قرآن کریم روز دوشنبه با حضور پرسنل، کارکنان و خانواده های هنگ مرزی قصرشیرین در محل ستاد مرزبانی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، امام جمعه قصرشیرین در این آیین معنوی گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس ارزش های قرآنی شکل گرفته است.
حجت الاسلام علی ملکی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جلوه آیه های قرآن کریم است، اظهار داشت: در این نظام دینی و الهی که ارمغان آن معنویت دینی است، مردم در سایه ولایت فقیه به سعادت دنیا و آخرت می رسند.
وی گفت: انبیا و اولیای الهی و جانشینان آن ها که ولی فقیه است سکان دار هدایت بشریت برای رسیدن به سعادت و کمال در جامعه هستند.
وی افزود: در دوران طاغوت، دین و معنویت در حاشیه بود و آنها درصدد ترویج فساد و گناه در جامعه بودند ولی اکنون به برکت وجود ولایت مطلقه فقیه، در جای جای این سرزمین شاهد تلاوت آیه های قرآن هستیم.
مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین هم در این آیین معنوی گفت: همسو با تحقق منویات رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، مسابقه حفظ قران کریم ویژه مرزبانان این شهرستان مرزی برگزار شد.
سرهنگ پاسدار رضا الماسی ادامه داد: رونق و گسترش ارزش های قرآن وظیفه هر مسلمان است و در سال های گذشته، شمار حافظان قرآن کریم در هنگ مرزی قصرشیرین افزایش یافته است.
وی با بیان این که مانوس شدن با کلام خدا برکات زیادی در زندگی بشر دارد، افزود: نیروهای مرزبانی قصرشیرین در این نقطه صفر مرزی همواره با معنویت آیه های قرآن کریم آماده پاسداری از تمامیت ارضی کشور هستند.
وی اضافه کرد که همسو با تحقق منویات رهبری، مسابقه حفظ 30 جزء قرآن کریم با حضور 130 نفر از خانواده ها و کارکنان هنگ مرزی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار