همزمان با بالا گرفتن اختلاف میان وزرای رفاه و بهداشت؛
همزمان با بروز برخی اختلافات میان وزارت بهداشت و رفاه بر سر ماجرای بیمه ها و درحالیکه موضوع بررسی بودجه در مجلس همچنان در جریان است طي روزهاي گذشته تعدادی از اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس به دعوت وزارت رفاه به كيش سفر كردند و تعدادی از نمایندگان کمیسیون بهداشت هم در مشهد مهمان وزارت بهداشت شدند.
کد خبر: ۳۵۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 04 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، در سفر کیش بیش از 10 عضو كميسيون اجتماعی خانه ملت از جمله نماینده فعال گارگری مجلس حضور داشتند و گویا اسکان و پذیرایی از مهمانان در هتل ٥ ستاره شايگان كيش و با دعوت وزارت رفاه صورت پذیرفته است.
 
برنامه‌ریزی اين سفر علی الظاهر جهت بررسي لايحه وظايف وزارت رفاه صورت گرفته در حالي انجام شده كه وزارت رفاه قادر به پرداخت بدهی خود به بخش هاي دولتي و خصوصي نمی باشد.
 
 سفر نمایندگان مجلس به کیش و مشهد با پول وزارت‌خانه‌ها
 
همچنین گویا پس از بروز اختلافات اخیر میان وزارت بهداشت و رفاه بر سر ماجرای بیمه ها در روزهای اخیر نیز تعدادی از  نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت مجلس از سوی وزارت بهداشت در یکی از هتل‌های پنج ستاره مشهد مهمان بوده اند.
 
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این باره با تایید موضوع این سفر به خبرنگار تابناک رضوی گفت: هفته قبل کارگروه بررسی حدود اختیارات و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه به مدت دو روز به کیش انجام شد و هفته قبل نیز کمیسیون بهداشت مطابق برنامه مشهد بودند.
 
دکتر رضا شیران خراسانی این سفرها را کاری و براساس ماموریت‌های نمایندگی خواند و هرگونه شائبه دیگری در این خصوص را رد کرد و از حضور خود در موعد تاریخ مذکور در بازدید از برخی مناطق محروم حاشیه شهر مشهد و در منطقه کلات خبر داد.
 
 سفر نمایندگان مجلس به کیش و مشهد با پول وزارت‌خانه‌ها
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار