پلیس امنیت اخلاقی خراسان رضوی هنگام رصدهای اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد افرادی به صورت غیرقانونی و غیراخلاقی در زمینه ماساژ توسط جنس مخالف فعالیت دارند
کد خبر: ۳۵۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 03 January 2017
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، اعضای این باند طعمه های خود را از طریق یکی از شبکه های اجتماعی غیراخلاقی شناسایی می کنند و با گرفتن پول های هنگفت، سوژه مد نظر خود را به مکانی خاص می کشانند.  
 
همزمان با اعترافات سرکرده 22 ساله این باند که آموزش های تخصصی را در تهران فرا گرفته است، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.  
 
منزل اجاره ای اعضای باند با دستور قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و فیلم های مستهجنی از گوشی تلفن همراه و تبلت اعضای باند کشف شد که طبق اعتراف زن جوان (سرکرده باند) از طعمه هاگرفته شده است.  
 
این فیلم های مستهجن و اعترافات سرکرده باند نشان می دهد که طعمه های آنان هدف آزارهای شدید خشونت آمیز روحی و جسمی قرار می گرفتند به طوری که اعضای باند از بیماری های روانی جنسی و هواهای نفسانی سوژه خود در قبال گرفتن پول های هنگفت سوء استفاده می کردند و آنان را هدف آزار و شکنجه های وحشیانه خودخواسته قرار می دادند و از این طریق به درآمدهای ده ها میلیونی دست می یافتند.
 
آنان سوژه های مد نظر خود که دچار بیماری های روانی خاصی را بودند از طریق برخی فضاهای مجازی خاص انتخاب می کردند و سپس آنان را به منزل اجاره ای می کشاندند. این زن جوان مدعی است تاکنون 20 میلیون تومان با این شیوه درآمد کسب کرده در حالی که از برخی طعمه های خود مبالغ میلیونی گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار