دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در قم گفت: هم زمان با سایر استان های کشور، 20 فیلم از فیلم های جشنواره مردمی عمار در استان قم اکران می شوند.
کد خبر: ۳۵۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، علی جمشیدی اظهار کرد: اکران فیلم های این جشنواره از 11 دی ماه جاری در قم شروع شده است و تا 16 دی ماه جاری ادامه دارد و هر روز از ساعت 18 تا 21 این فیلم ها در 3 بخش کودک و نوجوان، مدافعان حرم و سیاسی – فرهنگی به صورت رایگان برای عموم به نمایش درمی آید.

وی خاطرنشان کرد: شروع نمایش فیلم های بخش کودک و نوجوان از ساعت 18، فیلم های بخش مدافعان حرم از ساعت 19 و فیلم های بخش سیاسی – فرهنگی از ساعت 20 می باشد. 

وی با بیان این که مکان اکران فیلم ها در سالن همایش پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در مصلای قدس است، اظهار کرد: هم چنین به منظور رفاه تماشاگران، محلی برای نگهداری کودکان هنگام اکران فیلم ها در نظر گرفته شده است.

جمشیدی گفت: از جمله فیلم هایی که تاکنون در قم به نمایش درآمده است می توان به فیلم های نبرد پالمیرا، شور آزادگی، کلاه انگلیسی، ایران هراسی، بختک، نامه ای برای آفتاب، بابا خون داد، داستان سامرا، باران عشق، وارثین، خارجه، روزگار اکبر و تاریخ شفاهی اشاره کرد. 

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر این که جشنواره مردمی عمار مختص به قشر و مکان خاصی نیست، گفت: فیلم های این جشنواره توسط مردم یا نهادهای مردمی ساخته و تهیه و نیز توسط خود مردم اکران می شود، از این رو شاهد اکران فیلم های این جشنواره در دورافتاده ترین نقطه های کشور و روستاها حتی به کمک یک لپ تاپ هستیم.

وی افزود: علاقه مندان برای ثبت اطلاعات اکران فیلم های این جشنواره می توانند واژه «اکران» را به سامانه پیامکی به شماره 30004550 ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره به نشانی http://ammarfest.ir مراجعه کنند. 

این جشنواره با همکاری شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان قم، قرارگاه مصلای قدس و پژوهشکده باقرالعلوم(ع) اکران می شود.

آیین اختتامیه این جشنواره 18 دی ماه جاری در سینما فلسطین تهران برگزار می شود. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار