دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در حرم منوری رضوی(ع) گفت: خون شهدایی همچون شهید شیخ نمر باقر‌النمر گریبان آل سعود را می‌گیرد و پایان عمر این رژیم خائن نزدیک است.
کد خبر: ۳۵۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 04 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله محمدحسن اختری در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت مبارز شیعی عربستان سعودی، شهید شیخ نمر باقر النمر در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، بیان کرد: شهدای مظلوم در همه جای عالم با جنایات آمریکا، اسرائیل و آل سعود خائن به شهادت رسیدند و یکی از این شهدای قهرمان روحانی مبارز شیعی، شهید شیخ نمر باقر النمر است.
آیت‌الله اختری با بیان اینکه امروز بیش از ۲۲ ماه است که شاهد جنایات شبانه‌روزی عربستان در یمن هستیم؛ گفت: این جنایات که در سوریه و عراق روی داده و می دهد با حمایت و پشتیبانی مستقیم آل سعود و آل خلیفه خائن است.
وی بیان کرد: جنایتکاران آل سعود سالیان سال است در منطقه تلاش می‌کنند و حامی و پشتیبان اصلی آن‌ها آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه کسینجر از سیاست‌مداران سابق آمریکا معتقد بود تنها راه نفوذ ایجاد اختلاف و فتنه است؛ خاطرنشان کرد: این خائنان طالبان را در افغانستان و پاکستان به جان مردم انداختد و همان‌ها گروه‌های جیش‌النصره، داعش و غیره را تشکیل دادند.
آیت‌الله اختری تصریح کرد: آل‌سعود در تمام خونریزی‌های منطقه عربستان نقش دارند و امروز این بلایی که گریبان‌گیر مسلمانان است از این جنایتکاران آل سعود است و این گروه خائن دشمن اصلی مسلمانان است.
 سقوط اسرائیل نزدیک است
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه اسرائیل جنایتکار هم به زودی به سقوط و اضمحلال نزدیک می‌شود؛ خاطرنشان کرد: به خواست الهی پرچم اسلام بالا می‌ماند و پرچم ظلم سقوط می‌کند.
آیت‌الله اختری تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند علما ورثه من هستند و این گروه در صف اول خط مقدم جبهه با دشمنان مبارزه کردند. تا کنون به لطف الهی در برابر سختی‌ها و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... پشت سر ولی فقیه قرار گرفته‌ایم از این پس نیز همین‌گونه خواهد بود.
وی با بیان اینکه روز تاریخی ۹ دی باید همیشه جاوید و ماندگار بماند؛ تاکید کرد: هرگز نباید روز ۹ دی و تاریخ افتخارآمیز فراموش شود و ۹ دی یکی از گذرگاه‌های عظیمی است که ملت به نمایش گذاشت و انقلابی بزرگ بود که هرگز نباید فراموش شود و باید همانند یک یوم‌الله زنده بماند.

گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت اولین سالگردشهادت شیخ نمرالباقرالنمر با مشارکت فرهنگسرای زیارت شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی شامگاه امشب در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی و همراه با قرائت دعای توسل برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار