دبیر شبکه سمن‌های زیست محیطی هرمزگان از برگزاری انتخابات این تشکل مردمی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 04 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی شیرخانی با اشاره به اینکه انتخابات شبکه سمن‌های زیست‌محیطی هرمزگان همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود، گفت: تمامی اقدامات و الزامات قانونی این انتخابات بر اساس اساسنامه صادره از سوی شبکه ملی سمن‌های مردم نهاد حوزه محیط زیست کشور انجام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه این انتخابات پنجشنبه هفته جاری(16 دی‌ماه) برگزار می‌شود، افزود: این سمن‌ها می‌توانند تا یک روز قبل از انتخابات به عضویت شبکه سمن‌های زیست محیطی استان در آمده و با پر کردن فرم‌های عضویت و ارسال رزومه فعالیت، حق رای داشته باشند.
 
دبیر شبکه سمن‌های زیست محیطی استان هرمزگان تصریح کرد: سمن‌هایی که حداقل دو سال از فعالیت رسمی و ثبت آنها (در وزارت کشور) گذشته باشد، می‌توانند کاندید شورای هماهنگی استانی سمن‌های زیست محیطی استان شوند.
 
شیرخانی با تاکید بر اینکه زمان برگزاری این انتخابات غیر قابل تغییر است، تاکید کرد: تسهیل‌گری لازم جهت مشارکت حداکثری فعالین این حوزه و اعضای شبکه از اقصی نقاط استان صورت گرفته و بهترین زمان ممکن با هم فکری و تایید شورای هماهنگی شبکه ملی سمن‌های مردم‌نهاد حوزه محیط زیست کشور و همچنین شورای هماهنگی استانی، در نظر گرفته شده و به اطلاع عموم رسانده شده است.
 
وی اضافه کرد: فعالین و سمن‌های فعال حوزه محیط زیست استان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه ضمن تماس با شماره تلفن 07633683981 از نحوه دقیق عضویت و اخذ اوراق مربوطه، اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار