فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد در حال حاضر این ضارب فراری است و در شورای تأمین شهرستان نهاوند تصمیم‌گیری شد که هرچه سریع‌تر وی شناسایی و در دستگاه قضایی علت این رفتار وی مورد سئوال قرار گیرد و از این ‌رو از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی درخواست شد تا در اولین فرصت این شخص را دستگیر کند.
کد خبر: ۳۵۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 04 January 2017
فرمانده سپاه نهاوند گفت: براساس تصمیم شورای تأمین شهرستان نهاوند، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مکلف شدند تا ضارب طلبه جوان نهاوندی را که در حین ادای فریضه امر به ‌معروف از سوی یک موتورسوار مورد ضرب و شتم قرار گرفت را دستگیر کنند.

به گزارش تسنیم کامران کریمی اظهار داشت: چند شب پیش طلبه جوانی به نام "حجت‌الاسلام سعید کمریان"که اصالتی نهاوندی دارد و در سرکشی که به شهرستان نهاوند داشت ساعت 10 شب برای خرید در منطقه حسن‌آباد نهاوند با صحنه مشاجره یک خانم و آقا مواجه می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: وقتی در این صحنه یک خانم و آقا باهم به مشاجره و دعوا می‌پردازند و خانم از او طلب کمک می‌کند که این طلبه نیز برای کمک به خانم وارد این صحنه می‌شود اما موتورسوار از این اتفاق ناراحت و خشمگین می‌شود و با آرنج دست ضربه‌ای به فک او وارد می‌کند.

کریمی افزود: با توجه به اینکه فرمانده سپاه در شهرستان به‌ عنوان دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر شهرستان نیز منصوب می‌شود و بر اساس قانون باید از این ‌گونه موارد به ‌حق دفاع کند چون اگر جلوی این‌گونه موارد به‌صورت قانونی گرفته نشود فردا باید حوادث بدتری را دید.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام کمریان بیش از دو سال است که در حوزه علمیه همدان تحصیل می‌کند و برای سرکشی به خانواده‌اش به نهاوند آمده است و آن‌طور که همسایه‌هایشان می‌گویند یکی از طلبه‌های بااخلاق در شهرستان بوده و شب حادثه نیز برای خرید به مغازه محل می‌رود که این صحنه مشاجره را می‌بیند و برحسب وظیفه دینی و اخلاقی‌اش وارد این معرکه می‌شود.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر نهاوند اظهار داشت: از خبرنگارانی که بر اساس وظیفه ذاتی خود به انتشار این خبر پرداختند تشکر می‌کنم بخصوص خبرنگاران بسیجی که پیگیر این ماجرا بودند و برای روشن شدن تنویر افکار عمومی به نشر آن پرداختند.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی خبرنگاران که اطلاع‌رسانی در سطح جامعه است گفت: امیدوارم خبرنگاران پرتلاش شهرستان نهاوند بخصوص خبرنگاران عضو بسیج رسانه بر اساس منویات مقام معظم رهبری به اطلاع‌رسانی دقیق در سطح جامعه بپردازند و بدو بزرگ‌نمایی و جهت‌گیری سیاسی کمی و کاستی مردم را بیان کنند و نکات ضعف مسئولان را به آن‌ها گوشزد کنند.

کریمی افزود: وقتی این خبر به‌سرعت در سطح جامعه منتشر می‌شود و مسئولان شهرستان به‌سرعت تشکیل جلسه شورای تأمین را می‌دهند این را می‌رساند که خبرنگاران و مسئولان شهرستان آگاه و بیدارند و نهاوند جای امنی برای هنجارشکنان و اراذل‌ و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم نیست و خانواده‌اش نیز باید در رفتار و مشاجره‌ای خود در بیرون از خانه مواظب رفتارشان باشند.

وی عنوان کرد: طلبه جوان نهاوندی که در آن شب بالباس شخصی شاهد این ماجرا بود و پس از ضربه و خونریزی به منزل مراجعه می‌کند و فردای آن روز به بیمارستان نهاوند می‌رود که در آنجا متوجه فکش شکسته و برای ادامه درمان به بیمارستان بعث همدان مراجعه و بستری می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد در حال حاضر این ضارب فراری است و در شورای تأمین شهرستان نهاوند تصمیم‌گیری شد که هرچه سریع‌تر وی شناسایی و در دستگاه قضایی علت این رفتار وی مورد سئوال قرار گیرد و از این ‌رو از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی درخواست شد تا در اولین فرصت این شخص را دستگیر کند.

به گزارش تسنیم، پس از رسانه‌ای شدن این خبر و منتشر شدن عکس‌های این طلبه نهاوند بر روی تخت بیمارستان بعثت و پیگیری سریع مسئولان و مطرح‌شدن آن در شورای تأمین مردم این اقدام خبرنگاران و اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند را ستودند و خواهان برخورد قاطع با قانون‌شکنان و مزاحمان نوامیس مردم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار