کارگردان معمای شاه در گفتگوی با شبکه خبر با تخریبی خواندن نقدها به ماجرای فردی اشاره کرد که طلبکارانه با او تماس گرفته و از جای خالی پدرش(آقا جان) در این سریال شاکی بوده است و این در حالیست که سردار سعید قاسمی در مشهد از نمایش شاهنشاه به شکلی غیرواقعی که منجر به شاهدوست شدن برخی مخاطبان می‌شود، انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۵۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 06 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد رضا ورزی در گفتگو با برنامه شهر فرنگ شبکه خبر از مدیر سابق صدا و سیما به عنوان «سردار رسانه ملی » نام برد و از همراهی و حمایت مدیران رسانه ملی و همچنین خانواده شهید نواب صفوی و جمعیت موتلفه اسلامی و دبیر این حزب نیز تقدیر کرد.
 
کارگردان سریال «معمای شاه»  اظهار کرد: برخی از افراد فکر می‌کردند که ما برای ساخت این سریال بودجه کلانی داشتیم، اما پروژه ما به دلیل کمبود بودجه هرچند وقت یک‌بار تعطیل می‌شد
 
 
وی درباره نقدها در این سریال گفت : نقد با تخریب متفاوت است و من بیشتر تخریب دیدم نه اینکه نقاط ضعف و قوت بر روی کفه ترازو بیاید و از تخریب و گاهی اهانت داشتیم.
 
وی با نقد برنامه های درسی دانش آموزان و دانشجویان امروز که جریان 38 ساله انقلاب اسلامی را نمی‌آموزند افزود:
 
وی ادامه داد: حتی در فضای مجازی اهانت‌های بسیاری به ما شد. برای مثال ۲۰ سال پیش شخصی با من مشکل داشت و او با اینکه سریال را ندیده است، به ما نقدهایی وارد کرد و گفت که در این سریال هدف ما این بوده است که شاه را همجنس باز نشان بدهیم در صورتی که ما چنین کاری نکردیم!
 
ورزی افزود: فساد در دربار پهلوی بسیار زیاد بوده است و ما تلویزیون ایران را به قدری شریف و نجیب می‌دانیم که نمی‌توانیم این فسادها را به شکل بایسته و شایسته نشان دهیم.
 
 معمای شاه و شاه‌دوست شدن
 
از سوی دیگر ، سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در جمع تعدادی از نخبه های فرهنگی مشهد، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری گفت: رهبری از اینکه فرزندان ما با ظلم و ستمهای زمان شاه چندان آشنایی ندارند اظهار تاسف کردند.
 
این فعال فرهنگی افزود: در مقطعی مملکت ما را آبجی شاه اداره می کرده و ما هم برده شده بودیم و مملکت ما را اشرف که فاحشه‌ای اینترنشنال بود، اداره می‌کرده است.
 
وی افزود: نجاست دوران طاغوت و پهلوی و رهایی از آن  را به مردم باید نشان داد که متاسفانه در کتابهای درسی ما از دبستان تا دبیرستان و دانشگاه و حوزه علمیه درس داده نمی‌شود.
 
سردار قاسمی با اشاره به سریال معمای شاه خاطرنشان کرد: الان که در فوق برنامه بچه های ما فیلمی در این رابطه با رژیم طاغوت نمایش داده شده فردی می‌گفت از وقتی این را دیدم خودم و بچه‌هایم شاه‌دوست شده‌اند!  چرا که شاه را آدم منطقی و مبادی آداب و اخلاق و فرهیخته ای نشان می‌دهد!؟ و آنگونه که باید نیست.
 
وی ادامه داد : چیزی به نام جنگ ایران و عراق وجود ندارد چرا که جنگ ما با کل جهان بود و از 18 کشور اسیر جنگی داشتیم و جهان استکبار مقابل ما ایستاده بودند.
 
کارگردان معمای شاه دستش تند است
 
همچنین به گزارش تابناک رضوی، ابوالقاسم طالبی کارگردان یتیمخانه ایران نیز به تازگی در مشهد درباه معمای شاه گفت: اگز من میخواستم این فیلم را بسازم احتمالا عمرم کفاف نمی داد اما آقای ورزی دستش تند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار