گزارش تسنیم از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های ‌استان خراسان جنوبی
ائمه‌ جمعه شهرستان‌های استان خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات دشمنان در راستای ضربه زدن به اسلام گفتند: دشمنان درصدد نفوذ به فرهنگ‌، فکر و اعتقاد جوانان است و از این طریق می‌خواهد بنیان خانواده‌های اسلامی را متزلزل کند و به اسلام ضربه بزند.
کد خبر: ۳۵۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 06 January 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بشرویه ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: خداوند به واسطه ائمه و پیامبرانش تمامی برکات و رحماتش را بر بندگانش نازل می‌کند چرا که ائمه راهنمایان ما هستند.

وی گفت: خداوند نعمات فراوانی برای بندگانش نازل کرده است که نعمت سلامتی، امنیت و بنیاد خانواده از بزرگترین نعمات است.

شمس‌الدین بنیاد خانواده و کانون خانواده را یک پایگاه اجتماعی برای اعضای خانواده دانست و گفت: در جامعه ما تکریم و احترام زن و مادر خانواده بسیار سفارش شده است.

امام جمعه بشرویه افزود: در جامعه کنونی متاسفانه دشمنان فکر جوانان و دختران ما را نشانه گرفته است که شاهد تخریب خانواده  و کم شدن اعتقادات جوانان به اسلام هستیم از این رو تنها راه نجات از این هجمه‌ها و تلاش‌های دشمنان داشتن برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است.

وی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) گفت: یکی از راه‌های داشتن زندگانی با ثبات فراهم آوردن شرایط ازدواج آسان است که مسئولان و نهادهای فرهنگی باید ازدواج آسان را ترویج دهند و برای جوانان زمینه تسهیلات مناسب و اشتغال پایدار ایجاد کنند.

خطیب جمعه این هفته بشرویه به واقعه کشف حجاب در زمان رضاخان اشاره کرد و افزود: حکومت پهلوی و رضاخان تلاش داشت تا حجاب را بردارد که با اعتراض شدید مردم روبه‌رو شد و حادثه  مسجد گوهرشاد نیز جز اقدامات کثیف پهلوی بود.

وی اظهار داشت: آنچه که در عصر کنونی باید مواظب آن بود تخریب ارزش‌ها و کانون خانواده است که دشمن با تبلیغ و رسانه‌های خود و با پخش فیلم‌های پرخاشگرانه کانون و غیرت جوانان را نشانه گرفته است.

شمس‌الدین به سالروز شهادت احمدی روشن شهید هسته‌ای اشاره کرد و گفت: اگر چه دشمن و تروریست دست روی مهندسین ما گذاشته بودند اما غافل از اینکه احمدی روشن‌ها زنده هستند و همه ما باید با وحدت و تلاش جلوی دشمن بایستیم.

امام جمعه بشرویه با اشاره بر شرایط منطقه و خشکسالی و استفاده صحیح از آب تصریح کرد: دولت باید در زمینه کمک و تسهیل به کشاورزان منطقه کمک کند تا حداقل بار سنگینی وام‌ها کمتر شود و جبران خسارت‌ها بشود.

هجمه‌های اخیر توسط ایادی استکبار با هدف تاثیر بر انتخابات 96 است

امام جمعه درمیان در خطبه‌های نماز جمعه اسدیه با انتقاد از هجمه‌های اخیر به قوه قضاییه اظهار داشت: این هجمه‌های ناجوانمردانه با هدف انتخابات سال 96 و تخریب قوه قضاییه توسط ایادی استکبار و غرب و به‌وسیله رسانه‌های دست نشانده آنان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه همیشه در مسیر تعالی و تحقق آرمان‌های نظام بوده است تاکید کرد: انتظار و درخواست انقلابی‌ها از مسئولان این قوه، ایستادگی با شهامت در برابر این هجمه‌های ناعدلانه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی افزود: مسئولان قوه قضاییه به پرونده‌های فساد با سرعت و دقت بیشتری رسیدگی کنند و قاطعانه حکم صادر کنند و برایشان مطرح نباشد که این دولت است یا دولت قبل چرا که مردم از شما عدالت می‌خواهند.

وی ترور شهید احمدی روشن توسط منافقین را عامل پرده برداشتن از چهره خبیث آمریکا دانست و یادآورشد: شرایط امروز ترکیه که به دنبال ارتباط بیشتر با غربی‌ها است باید درس عبرتی برای مسئولان سیاست خارجی ما باشد تا هیچگاه به آمریکا و دست نشانده‌های آنان اعتماد نکنند.

امام جمعه درمیان با انتقاد از نوع صحبت کردن برخی از راست‌گرایان انقلابی تاکید کرد: نوع بیان کردن مطالب در شرایطی که حق با یک جریان است ممکن است به ضرر آن و سبب شکست جریان انقلابی و ایجاد مواضع ضدرهبری شود.

حسینی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: دشمن تا انتخابات سال آینده روی چند نکته تاکید دارد که ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه و تخریب نهادهای قانونی نظام به خصوص قوه قضاییه از این نکات است که باید مورد توجه همه باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار