کد خبر: ۳۵۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 07 January 2017
مسؤول کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه از اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع «آسیب‌های اجتماعی» در این شهرستان خبر داد و گفت: این اجراها تا دهه فجر سال جاری ادامه دارد.

رحیم دادوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه تاکنون تمامی تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان به کار گرفته است.

مسؤول کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی مختلف در جامعه، افزود: در تلاش هستیم تا برنامه‌هایی با این موضع تهیه و برای پیشگیری و کاهش آنها ارائه دهیم.

وی اجرای نمایش‌های خیابانی در شهرستان کهگیلویه را از جمله اقدامات فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: این نمایش‌ها به همت هنرمندان بسیجی در این شهرستان اجرا می‌شوند.

این مسؤول، موضوع نمایش‌های خیابانی اجرا شده را «آسیب‌های اجتماعی، طلاق، اعتیاد، شبکه‌های مجازی، خودسوزی و درگیری خیابانی» بیان کرد و یادآور شد: این نمایش‌ها در مناطق پرخطر، مدارس و سطح شهر دهدهشت و روستاهای اطراف اجرا می‌شوند.

دادوند با بیان اینکه تاکنون دو نمایش در سطح شهر برای عموم مردم اجرا شده است، گفت: نمایش‌های «عهد آسمانی» با موضوع «طلاق» و نمایش «آینه عبرت» تاکنون برای مردم به اجرا درآمده است.

مسؤول کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه، آغاز اجرای این نمایش‌ها را از نهم دی مصادف با «روز بصیرت» در این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: اجرای نمایش‌های خیابانی تا دهه فجر سال جاری ادامه دارد.

وی گروه نمایش این شهرستان را شش نفره بیان کرد و گفت: این افراد در طول سال برای تهیه نمایش های باکیفیت و اثرگذار تمرین دارند.

دادوند، توجه و تلاش برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی را وظیفه همه نهادها، دستگاه و مسوولان دانست و تصریح کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با توسعه این آسیب‌ها مردم به خصوص نوجوانان و جوانان ما را به انحراف و نابودی بکشاند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار