در رقابت بیش از 211 ورزشکار «جام وحدت»؛
در آستانه در گذشت جهان پهلوان تختی بیش از 211 چوخه کار در «جام وحدت» به میزبانی تربت جام به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با اقتدار قهرمان کشور شد.
کد خبر: ۳۵۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 07 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، رئیس انجمن کشتی با چوخه تربت جام با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت چهل و نهمین سالروز در گذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی بیش از 211 چوخه کار از خراسان های شمالی، جنوبی و رضوی در سومین دوره مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور «جام وحدت» به میزبانی تربت جام با هم به رقابت پرداختند که با قهرمانی میزبان پرونده رقابت ها بسته شد.
 
چوخه کاران تربت جامی قهرمان کشور شدند 
 
حامد فخر احمدی تصریح کرد: شرکت 25 ملی پوش رشته هاي جودو، كوراش و آليش در قالب 17 تیم برجذابیت این پیکارها افزود که در بخش تیمی به ترتیب تیم های «تربت جام»، «نیشابور» و «چناران» موفق به کسب عناوین «اول» تا «سوم» شدند.
 
این مسئول ورزشی ادامه داد: در اوزان 66- کیلو گرم: طاهر شعبانی «گرمه»، حمید سلمانیان «تربت جام» و مجتبی نجاری «چناران»،74- کیلوگرم: علی رنگانی «نیشابور»، حامد قرایی «تربت جام» و امید حیدری «فریمان»، 84- کیلو گرم: محمد ابراهیمی «تربت جام»، مصطفی غلامی «فریمان» و عادل مومن «مشهد»، 96- کیلو گرم: محمد تیموری «تربت جام» علی اکبر محمود آبادی «نیشابور» و فرامرز پهلوان «تربت جام»، 95+ کیلو گرم: کامران رستمی «تربت جام»، امین جعفر زاده «چناران» و مسلم نوری «شیروان» به ترتیب بر سکوی «اول» تا «سوم» قرار گرفتند.
 
فخر احمدی با قدردانی از جامعه داوری کشور؛ از حبيب حسيني، حسن حسن زاده، هادي نامدار، مهدي علي زاده، جعفركلاته عربي، هاني فاطمي، علي قربانزاده، حسن نادري، جواداسحاقيان، حميدنادري وچنگوي بعنوان داوران اين مسابقات نام برد.
 
بنابراین گزارش این رویداد بزرگ ورزشی با حضور بیش از 4 هزار علاقمند به ورزش در 5 وزن با نظم بسیار خوبی از صبح جمعه شروع و تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت.
 
گفتنی است؛ کاپ اخلاق به «مهدی عدالت» و فنی ترین چوخه کار به «حامد قرایی» از تربت جام تعلق گرفت و در ویژه برنامه فرهنگی به همت فرمانده سپاه پاسداران شهرستان از چوخه کاران «الیاس اکبری» و «مسلم نوری» به پاس تقدیم مدال طلای جهانی خود به خانواده شهدای مدافع حرم طی آیینی با شکوه تجلیل و لوح منقوش به بازو بند پهلوانی مدافعان حرم به آنان اهداء گردید.
 
خبرنگار ورزشی مهدی حسینی
برچسب ها: کشتی چوخه ، تربت جام ، کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار