امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در بحث برجام گفت: مردم منتظر پاسخ کوبنده مسؤولان به این بدعهدی‌ها هستند.
کد خبر: ۳۵۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 07 January 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای قدس ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: شرط پذیرش اعمال خیر تقواست باید تمامی اعمال و کارهای خیر بدون ریا باشد تا به درگاه خداوند مورد قبول واقع شود.

وی با اشاره به سالروز کشف حجاب اجباری آن را بزرگ‌ترین توطئه استعمارگونه رضاشاه برای نابودی اسلام دانست و بیان کرد: زنان مسلمان ایران با قدرتی الهی در آن سال‌ها سیاه که رضاشاه ملعون با قلدری قصد لکه‌دار کردن عفاف و حجاب اسلامی را داشت، عفت پیشه کرده و با سرسختی مقاومت کرده تا در نهایت این توطئه استکبار را با شکست روبه‌رو کردند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال ۵۶ پس از شهادت فرزند برومند امام خمینی (ره) رژیم سفاک پهلوی در 16 دی ماه با انتشار مقاله‌ای در روزنامه اطلاعات مردم را به خشم آورده و در جواب این هتک حرمت دست به راهپیمایی زدند که با دخالت نیروهای شاه راهپیمایی را به خاک و خون کشیدند و تعداد زیادی از مردم، طلاب و روحانیون رو به شهادت رساندند.

حمیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای، خاطرنشان کرد: ۲۱ دی ماه مصادف است با سالگرد شهادت شهید سعید احمدی روشن که در سال ۹۰ به دست دشمنان نظام به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: شاه‌بیت مسائل منطقه‌ای امروز مسئله آزادی حلب است که این شهر را نیز همانند خرمشهر خدا آزاد کرد و بعد از عنایت پروردگار دو عامل دیگر بود که دست دشمنان را از آن کوتاه کرد اولین عامل تلاش عموم مردم و عامل دوم وجود نیروهای مقاومت بود.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره با حملات تروریستی اخیر در ترکیه، خاطرنشان کرد: ترکیه از آن دسته از کشورهایی بود که در برابر داعش سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته بود و تروریست‌ها را به دودسته خوب و بد تقسیم کرده بود اما امروز که نوک پیکان حملات داعش ترکیه را نشانه گرفته است این مردم بی‌گناه و مسلمان ترکیه هستند که در این بین فدای سیاست‌ها و عملکرد اشتباه دولت‌مردان این کشور می‌شود.

حمیدی گفت: در چند روز گذشته که شاهد به وجود آمدن برخی اختلافات در بین مسؤولین ارشد کشور بودیم باز هم معاندین و دشمنان نظام با ورود به این اختلافات درون‌سازمانی سعی در خدشه‌دار کردن آبروی نظام داشتند.

وی بیان کرد: مردم انقلابی و مسؤولان کشور در اصل نظام هیچ‌گونه اختلافی نداشته و با همه قدرت از اصول نظام و کیان انقلاب دفاع کرده و از سیاست‌های مدون و شناخته شده استکبارستیزی و مقابله با دشمنان حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در بحث برجام، ادامه داد: مردم منتظر پاسخ کوبنده مسؤولان به این بدعهدی‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار