مدیر فرهنگسرای انقلاب مشهد اعلام کرد؛
مدیر فرهنگسرای انقلاب مشهد گفت: معرفی افراد برگزیده و تقدیر و تولید آثار برتر جشنواره نواهای ضد آمریکایی در اوایل بهمن ماه امسال محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 08 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، جواد تقوی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره نواهای ضد آمریکایی همزمان با ۱۳ آبان ماه، گفت: این جشنواره در ۳ بخش مداحی، تک خوانی و ابتکاری با حضور نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله برگزار شد.
 
وی درخصوص نحوه برگزاری و ارسال آثار به جشنواره، افزود: شرکت کنندگان باید یکی از نواهای معرفی شده را انتخاب کرده و بر اساس آن اثر خود را به وسیله ربات تلگرامی یا حضور نمایندگان فرهنگسرا در مدارس به دبیرخانه ارسال می‌کردند.
 
مدیر فرهنگسرای انقلاب با اعلام اینکه از مجموع 3000 اثر، پس از داوری غیر حضوری، 220اثر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، عنوان کرد: از این تعداد بعد از داوری حضوری، 60اثر به مرحله نهایی جشنواره رسیدند.
 
تقوی یادآور شد: صاحب این 60 اثر به همراه خانواده ‌های خود در فرهنگسرای انقلاب حضور پیدا کرده و رقابت خود را در مرحله نهایی آغاز کردند که 50 اثر برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.
 
مدیر فرهنگسرای انقلاب درخصوص جوایز این جشنواره، گفت: در مراسم اختتامیه که در تاریخ ۷ بهمن در تالار شهر برگزار خواهد شد، نفرات اول تا چهارم این جشنواره کارت هدیه 500هزار تومانی دریافت کرده و اثر آنان به صورت صوتی و تصویری تولید خواهد شد.
 
تقوی ادامه داد: نفرات پنجم تا دهم کارت هدیه 500 تومانی دریافت و اثر صوتی آنان تولید می‌شود، به نفرات 11تا 30،  دویست هزار تومان جایزه نقدی و به نفرات30تا 50 نیز 100 هزار تومان اهدا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار