کد خبر: ۳۵۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 08 January 2017
تابناک / جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان در بهار سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار مهدی کاظم پور، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان امروز(19 دی) در دیدار اعضای بسیج رسانه استان با آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسلام اصیل را ماهیت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بسیج رسانه به منظور مشارکت آفرینی متخصصان عرصه رسانه در راستای ترویج آرمان های امام راحل که برگرفته از قرآن و ائمه اطهار(علیهم السلام) است و رهبری، تشکیل شد.

 

وی ادامه داد: این سازمان ماموریت جذب، آموزش، سازماندهی و حفظ انسجام رسانه های وفادار به انقلاب و هدایت در جهت مجاهدت داوطلبانه در همه عرصه ها به منظور تقویت و کارآمدسازی جبهه انقلاب اسلامی در جنگ نرم را دارد.

 

کاظم پور با تاکید بر بصیرت افزایی اصحاب رسانه در جنگ نرم که روزانه میلیون ها خبر توسط رسانه های امپریالیسم منتشر می شود گفت: در فتنه 88 دشمن با استفاده از ابزار رسانه فضای کشور را نا آرام کرد که با روشنگری رهبری و پیروی مردم بصیر خنثی شد.

 

وی در ادامه به عملکرد بسیج رسانه استان پرداخت و افزود: تا کنون 74 درصد اصحاب رسانه استان به عضویت بسیج رسانه درآمده اند.

 

کاظم پور آموزش های حرفه ایی با حضور اساتید برجسته علوم ارتباطات، طرح ولایت خبرنگاری با حضور 62 خبرنگار، جشنواره خبر با ارسال 600 اثر را از برنامه های سازمان بسیج رسانه گیلان اعلام کرد و گفت: یادواره شهدای رسانه استان بهار سال آینده برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه کانون بسیج رسانه در همه شهرهای استان راه اندازی می شود تصریح کرد: تا کنون در سه شهرستان کانون بسیج رسانه تشکیل شده است

 

در پایان این جلسه کارت افتخاری بسیج رسانه گیلان به آیت الله قربانی اهدا و از کتاب های اخلاق و تعلیم وتربیت اسلامی به زبان انگلیسی و مالایی، منشور مملکت داری به زبان عربی و مالایی، اسلام و حقوق بشر به زبان فارسی و عربی رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار