فرماندار ویژه طبس:
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: عملکرد مدیران زیر ذره‌بین قرار دارد و تا روزی که دولت مشغول به کار است، اگر ضعفی باشد قطعا ورود پیدا می‌کنیم.
کد خبر: ۳۵۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 08 January 2017
 سیدمهدی طلایی‌مقدم ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه درخصوص مشکل آب این شهرستان اظهار داشت: در این خصوص پیگیری‌هایی انجام شده و وزیر نیرو نیز دستورات لازم را در این رابطه داده است.

وی درخصوص عملکرد مدیران شهرستان و تغییرات مدیریتی طبس، تصریح کرد: عملکرد مدیران زیر ذره‌بین قرار دارد و تا روزی که دولت مشغول به کار است، اگر ضعفی باشد، قطعا ورود پیدا می‌کنیم و هر جا احساس کنیم نیروی توانمند‌تری وجود دارد و نیروی حال حاضر دچار ضعف شده، اقدام به جابجایی نیرو می‌کنیم.

از آرای مردم حفاظت خواهیم کرد به نفع هر شخص و گروهی باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افزود: درخصوص تغییرات الحاق و انتزاع استانی و تقسیمات کشوری نمی‌توانیم ورود پیدا کنیم و ما نماینده دولت هستیم و هر چه دولت اقدام کند ما هم پیشرو‌ خواهیم بود و در این مدتی که بنده در طبس حضور دارم، شاهد نگاه ویژه‌ استاندار به طبس بوده‌ام.

طلایی‌مقدم با بیان اینکه فرماندار نماینده دولت است و در بحث انتخابات فرماندار رئیس ستاد اجرایی است و رئیس ستاد انتخاباتی شخص یا گروهی نیست، تصریح کرد: هرگز نخواهیم گذاشت یک رای به نفع هر شخص و گروهی جابه‌جا شود و در این مسیر از آرای مردم حفاظت خواهیم کرد.

وی در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن است، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی یعنی جلوگیری از خام‌فروشی و فرآوری صنایع که هم مدنظر مقام معظم رهبری است و هم در سند چشم‌انداز توسعه آمده است‌.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس درخصوص مشکلات صنایع و معادن افزود: مدیریت مجموعه‌های سیمان، کانسرام و کک دچار مشکل شده است و ما مسائل به‌وجود آمده را به جد پیگیر هستیم و از حق و حقوق کارگران دفاع می‌کنیم.

طلایی‌مقدم بیان داشت: جابجایی اداره کل راه‌آهن شرق منتفی است و براساس اطلاعات و اخباری که رسیده در حال حاضر تفکیک راه‌آهن به دو قسمت به صلاح نیست و ما مخالفت اعمال کرده‌ایم و باید این مشکل به نحوه دیگری برطرف شود و در این باره پیشنهادات لازم ارائه شده است.

بازگشت زیرساخت‌های زغال‌سنگ از بخش خصوصی به مجموعه دولتی

وی با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در شهرستان طبس اظهار کرد:‌ در شهرستان ورزشکاران بسیار خوبی داریم، اما از باب امکانات و تجهیزات خدمات خوبی ارائه نشده است و ما برای ورزش در طبس، دیهوک و عشق‌آباد و حتی بخش‌ها برنامه‌های داریم.

مقام عالی دولت در شهرستان طبس به مشکلات بیکاری و نرخ بالای بیکاری طبس اشاره کرد و افزود:‌ در سال آینده بیشترین تلاش خود را بر رفع بیکاری می‌گذاریم و در همین راستا به‌زودی جذب نیرو خواهیم داشت.

طلایی‌مقدم ادامه داد: البته این مشکل به این سرعت حل نمی‌شود و باید ابتدا زیرساخت‌های اشتغال فراهم شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص دستاوردهای سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به طبس، گفت: بحث پژوهشکده زغال در حال تحقق است و در بحث دو درصد نیز صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد تا بدهی قبلی پرداخت شود و از محل طلب ایمیدرو از زغال‌سنگ کسر شود.

فرماندار ویژه طبس افزود: همچنین طرح جامع زغال‌سنگ در دستور کار است و بازگشت زیرساخت‌ها از بخش خصوصی به مجموعه دولت نیز به زودی محقق می‌شود.

طلایی‌مقدم در خصوص گازرسانی به دیهوک گفت: این برنامه در اولویت کار بوده و پیشنهاد دادیم خط انتقال مستقیم پیگیری شود، زیرا خطوط انتقال تا اصفهک بوده و قابل اجرایی نیست و‌ مجدد باید خط انتقال برقرار شود.

سردرب باغ‌ گلشن به فرهنگسرای شهرستان تبدیل خواهد شد

وی با اشاره به درخواست‌های مردم برای فعالیت اداره عشایر بخش اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مردم اداره عشایر بخش دستگردان تعطیل نخواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی درخصوص شور و نشاط اجتماعی نیز گفت: شادی و نشاط مردم در قانون کشور تعریفی دارد، ما نیز با توجه به هنر و برگزاری نمایش‌هایی که در چند روز اخیر در طبس به روی صحنه رفت این زمینه را برای مردم فراهم کردیم.

طلایی‌مقدم تصریح کرد: به دلیل اهمیت به هنر و کار هنری سردرب باغ‌ گلشن به فرهنگ‌سرای شهرستان طبس تغییر می‌کند.

طلایی‌مقدم با اشاره به اقدامات مهم شهری انجام شده در طبس گفت: طرح اصلاح میدان امام خمینی(ره) و نهضت آسفالت معابر شهری و بهره‌برداری از پارک بانوان در دستور اقدام جدی است و سعی داریم تا نوروز 96 اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که به زودی دوبانده شدن جاده طبس-یزد به طول 60 کیلومتر به بهره‌برداری برسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار