فرمانده سپاه ناحیه ایوان، ازپرداخت بیش از 7میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی در ایوان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 09 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛"سرهنگ  محمد حسین فولادی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ایوان در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: عمل به اقتصاد مقاومتی رویکرد و مأموریت‌ اصلی سپاه است و بدون شک بهترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی توانمند نمودن آحاد مردم خصوصاٌقشر تحصیلکرده جامعه است،وخوشبختانه از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از7میلیارد ریال در راستای طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ایوان پرداخت شده است .

فولادی گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون فرصت اشتغال50نفر از بسیجیان این شهرستان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج با قدرت تمام و با استفاده از ظرفیت های خود وارد عرصه اقتصاد مقاومتی شده است افزود: متقاضیان با دریافت تسهیلات به اجرای طرح هایی نظیر مرغداری، دامداری،پرورش زنبور عسل، پرورش آبزیان و صنایع تبدیلی اقدام می کنند.

فولادی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در شهرستان ایوان  قدم های مثمر ثمری در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی برداشته است، اضافه کرد: ارائه این تسهیلات با توجه به نوع طرح تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

سرهنگ فولادی سیاست های اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش رهبر معظم انقلاب انقلاب برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور خواند و گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی می توان ضمن تقویت منابع داخلی، اقتصاد رانجات داد./م
جویزر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار