فرمانده مقاومت بسیج فاطمه الزهراء میبد گفت: یکی از کارهای پسندیده در میبد جمع آوری جهیزیه و تامین نیازهای اولیه زوج های جوان است که نهاد مردمی بسیج فعالیت خوبی در زمینه داشته است .
کد خبر: ۳۵۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 09 January 2017
به گزارش تابناک یزد،زهرا صادقی با اشاره به اینکه این نوزدهمین جهیزیه است که طی سالهای گذشته در این شهرستان جمع آوری شده افزود:از ابتدای سالجاری تاکنون نیز چهار جهیزیه برای زوج های جوان بی بضاعت جمع آوری شده است .
وی افزود: همه سرویس جهیزیه های این زوج های نیازمند بوسیله خیرین محل تامین شده است .
صادقی با بیان اینکه جهیزیه های تامین شده شامل یخچال ،سرویس خواب ،اجاق گاز ،چرخ گوشت ،جاروبرقی ،سرویس 12 پارچه چینی و آکروپال ،پنکه ،پلوپز و نیازهای اولیه یک زندگی معمولی است افزود:ارزش ریالی هرسرویس جهازیه 150میلیون ریال است .
وی افزود:برای اینکه آبروی خانواده ها حفظ شود،این کالاها پس از نظم بخشی از طریق خواهران بسیج و شناسایی زوج های جوان به صورت کاملا مخفی دراختیار آنان قرار می گیرد .
فرمانده مقاومت بسیج فاطمه الزهراء گفت:علاوه برپایگاه حضرت معصومه (س) ،پایگاه بسیج ریحانه النبی هم دراین زمینه فعالیت های چشمگیری داشته است .
وی تامین هزینه های بیماران خاص ،نیازمندان و تهیه سیسمونی را از دیگر فعالیت پایگاههای بسیج خواهران در شهرستان میبد برشمرد و اظهار داشت :بانگاه خوبی که خیرین میبد دارندو تلاش و همدلی که بین خواهران بسیجی هست توانستیم بخشی از مشکلات نیازمندان را در زمینه های مختلف رفع کنیم .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار