روز پنجشنبه 16 دی ماه 1395 هتل لاله تهران میزبان مدیران و متخصصینی بود که از شمال تا جنوب ایران زمین گرد هم آمدند تا هجده سال تلاش و همکاری خانواده بزرگ تدبیر را جشن بگیرند.
کد خبر: ۳۵۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 09 January 2017

به گزارش تابناک : روز پنجشنبه 16 دی ماه 1395 هتل لاله تهران میزبان مدیران و متخصصینی بود که از شمال تا جنوب ایران زمین گرد هم آمدند تا هجده سال تلاش و همکاری خانواده بزرگ تدبیر را جشن بگیرند. این جشن درحالی برگزار شد که تدبیر در سال گذشته با تغییرات بنیادین در تمامی قسمتها اعم از تولید و خدمات روبرو بوده است.

سامان 

همایش هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت پردازش موازی سامان 


در این مراسم که با حضور مدیران، سهام‌داران، نمایندگان و پرسنل شرکت پردازش موازی سامان برگزار شد، جناب آقای بهزاد مقصودی، مدیرعامل شرکت در قالب سخنرانی به ارائه گزارش عملکرد سالانه و برنامه‌های آتی پرداخته و یک سال تلاش بی‌وقفه برای ارائه خدمات متمایز به کاربران گرانقدر تدبیر را ارج نهادند.

ایشان با بیان عدد هجده به عنوان نماد بلوغ اذعان داشتند، عملکرد رو به رشد شرکت، حاکی از بلوغ کامل آن بوده که این مهم را مدیون تلاش دلسوزانه و وظیفه شناسی یکایک اعضای خانواده تدبیر هستیم.

ایشان همچنین صداقت و شوق به کار را رمز پایداری مجموعه دانسته و از کلیه همکاران و کاربران محترم دعوت نمودند تا با حرکت از گفتار به نوشتار با استفاده از سیستم تیکتینگ تدبیر، گامی موثر در افزایش کیفیت خدمت رسانی به کاربران و تقویت بیش از پیش پایگاه دانش سیستم جامع مالی و اداری تدبیر بردارند.

سامان

همایش هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت پردازش موازی سامان

در پایان به رسم سال‌های گذشته و به پاس یک دهه همراهی خانواده تدبیر از زحمات خانم‌ها نرگس مشهدی فراهانی، نسیم بینایی، آقایان سیامک عباس زاده و پوریا گرجی تجلیل و هدایایی به رسم یادبود تقدیم ایشان شد.



منبع : فرارو

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، سامان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار