معاون سیاسی استاندار ایلام پیام تسلیتی صادر کرد
درپیام تسلیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام که به مناسبت ارتحال رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر شده ،آمده است:خبر ارتحال جانگداز امین امت چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند بی تردید فقدان این بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی و مجاهد خستگی ناپذیر خسرانی جبران ناپذیر برای میهن اسلامی بشمار می رود.
کد خبر: ۳۵۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 09 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛در پیام تسلیت حسین کلانتری آمده است: ارتحال جانسوز عالم مجاهد، صحابی صدیق و همراه دیرین امام راحل و رهبری، مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که بی شک از ارکان رکین انقلاب اسلامی و از متفکرین مبارز و اندیشمندان خوش فکر انقلاب بود، دل های ارادتمندان را به اندهی گرفتار کرد.
 
خبر ارتحال جانگداز امین امت چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند بی تردید فقدان این بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی و مجاهد خستگی ناپذیر خسرانی جبران ناپذیر برای میهن اسلامی بشمار می رود.
 
تلاش و مجاهدت این عالم نستوه و خدمات کم نظیرش برای نظام مقدس اسلامی در پیش و بعد از انقلاب هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد و همواره نام این شخصیت بزرگوار در تاریخ انقلاب اسلامی به نیکی یاد خواهد شد.
 
این شخصیت انقلابی که از یاران نزدیک امام (ره) و رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار نزدیک مقام معظم رهبری در سال های متمادی پیش و پس از انقلاب بود عمر پربرکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم اهل بیت (ع)، مبارزه با رژیم ستمشاهی و انجام مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس، ریاست مجلس شواری اسلامی، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام صرف کرد و برگ درخشان زندگی پرفراز و نشیب این مبارز قدیمی همواره معرف اسلام ناب محمدی و منادی وحدت اسلامی بود.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی مردی از سلاله مجاهدان نستوه و متفکران دینی و عالمان خدوم بود که عمر خویش را مصروف حفظ نظام جمهوریت و اسلامیت نظام کرد.
 
اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری و طلاب و روحانیون حوزه های علمیه، یاران وفادار، خانواده معزز ایشان و مردم شریف ایران به ویژه هم استانی های عزیز تسلیت عرض می کنم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار