مسوول بسيج رسانه استان همدان از برگزاري نخستين جشنواره منطقه‌اي «رسانه‌هاي انقلابي» در دهه فجر در همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 11 January 2017
مسوول بسيج رسانه همدان از برگزاري نخستين جشنواره منطقه‌اي «رسانه‌هاي انقلابي» در دهه فجر در همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ عباس محرمی از برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای«رسانه‌های انقلابی» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار است که در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری این جشنواره شناسایی رسانه‌های دیجیتالی و مکتوب با رویکرد انقلابی است، یکی دیگر از اهداف را ارائه ایده‌های نو از سوی رسانه‌ها عنوان کرد.

مسوول بسیج رسانه همدان با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت دهه فجر و در بهمن ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: این جشنواره با همکاری روزنامه سپهر غرب برگزار خواهد شد.

وی گفت: تمام فعالان انقلابی منطقه غرب کشور در حوزه رسانه می‌توانند در رشته‌های تصویری، رسانه‌های مکتوب و برخط، وبلاگ‌نویسی و رسانه های دیجیتالی شرکت کنند.

محرمی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را همراه با مشخصات تا 12 بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، اظهار کرد: به 22 نفر از برگزیدگان جشنواره لوح تقدیر و هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

وی موضوعات را شاخص‌های دولت انقلابی، اقتصاد مقاومتی، دهه مبارک فجر، جریان مقاومت، فرصت‌ها وآسیب‌های فضای مجازی عنوان کرد و افزود: این جشنواره 28 بهمن ماه در همدان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار