مدیر روابط عمومی شركت توزیع نیروی برق شیراز گفت: دشمنی شخصی موجب خاموشی چند ساعته در یک روستا شد.
کد خبر: ۳۵۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 11 January 2017
بیژن لیاقت مدیر روابط عمومی شركت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه بعد از گزارش قطعی برق در یكی از روستاهای واقع در اطراف شیراز، عوامل اتفاقات این شركت به محل اعزام شدند افزود: در محل حادثه، ۲ اصله پایه چوبی شبكه توزیع برق فشار متوسط (۲۰۰۰۰ ولت)، بریده و منجر به بروز اشكال در برق‌رسانی شده بود.  
 
وی اضافه كرد: تحقیقات انجام شده توسط مدیریت حراست شركت توزیع نیروی برق شیراز، مشخص كرد كه فردی به واسطه دشمنی با یكی از اهالی روستای مورد نظر و با توجه برگزاری مراسم عروسی در آن زمان با هدف بر هم زدن نظم عمومی، اقدام به بریدن ۲ اصله پایه از پایه‌های چوبی شبكه توزیع برق در منطقه‌ای صعب‌العبور می‌كند.
دشمنی و قطع برق یك روستا
لیاقت با تصریح اینكه پایه‌های بریده شده در نقطه‌ای كوهستانی و صعب‌العبور قرار دارد، گفت: بلافاصله نیروهای اتفاقات شركت توزیع برق شیراز با تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز، نسبت به تعویض پایه‌های چوبی بریده شده و جابه‌جایی كابل‌های آسیب‌دیده برق اقدام كرده و در كوتاه‌ترین زمان ممكن، اتصال برق را ایجاد كردند.
 
مدیر روابط عمومی شركت توزیع برق شیراز افزود: تعویض پایه‌های برق، به علت صعب‌العبور بودن منطقه، حدود ۱۶ ساعت به‌طول انجامید.  
 
لیاقت با بیان اینكه اینگونه تسویه حساب ها موجب خسارات مالی و نیز در برخی موارد احتمال خسارات جانی را در بر دارد گفت: در این محل در دو سال قبل نیز مورد مشابهی انجام گرفته بود كه پیگیری های قانونی در آن زمینه انجام گرفت.
 
مدیر روابط عمومی توزیع برق شیراز گفت: فرد خاطی پس از تكمیل پرونده، به واسطه زیان وارده به اموال عمومی به مراجع قضائی معرفی می شود و باید پاسخگوی قانون باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار