معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران حمایت از تولید داخلی را در اقتصاد مقاومتی ضروری برشمرد.
کد خبر: ۳۵۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 11 January 2017
به گزارش تابناک : مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح پنجمین جشنواره تصمیم در جمع خبرنگاران گفت: هر چند ممکن است در ابتدا تولیدات داخل با مشکلاتی مواجه باشد اما با حمایت می توانند با تولیدات خارجی رقابت کنند.
وی اضافه کرد: به سبب ارزانی تولیدات وارداتی از برخی کشورها (چین) تولیدات داخلی زیان کرده است و صنعت ریسندگی ما که از صنعت های موفق بود با مشکل مواجه شد اما با حمایت از تولیدات داخل می توان در بخش پوشاک و لباس با توجه به پیشینه موفق صنعت ریسندگی در کشور به کیفیت های مطلوب دست یافت.
معاون شهردار تهران با تاکید بر لزوم رقابتی بودن تولیدات داخلی در برابر تولیدات دیگر کشور ها گفت: ما باید قیمت هایی ارزان تر از تولیدات خارجی ارائه کنیم اما اکنون در ابتدا راه احتمال تولیدات داخلی با قیمت ها بیشتر وجود دارد که نیاز به حمایت های همه جانبه با نگاه اقتصاد مقاومتی وجود دارد.
وی در ادامه بر نقش زنان در اقتصاد خانواده تاکید کرد و افزود: زنان می توانند با صرفه جویی و همچنین تولیدات داخلی در اقتصاد خانواده نقش خود را بهتر ایفا کنند.
عبداللهی هدف از برگزاری جشنواره تسنیم و نمایشگاه عفاف و حجاب را استفاده از تولیدات داخلی، توانمند سازی بانوان محلات با محوریت زنان سرپرست خانوار همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد.
معاون شهردار تهران اضافه کرد: ما می توانیم با استفاده از مد لباس عفاف و حجاب زن ایرانی را تکمیل کنیم.
وی افزود: نمایشگاه عفاف و حجاب از امروز تا 29 دی در بوستان گفتگو پذیرای علاقه منداست.
نمایشگاه عفاف و حجاب با تلاش اداره کل بانوان شهرداری تهران برگزار شده است.



منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار