در جلسه شورای شهر قزوین
در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، لایحه اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس با اعتبار 3.5 میلیارد تومان تصویب شد.
کد خبر: ۳۵۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 11 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حسین غیاثوند در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با حضور فرج‌اله فصیحی‌رامندی رئیس و اعضای شورا در تالار اجتماعات این شورا ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: پروژه‌های کوچک مقیاس تعریف شده از پروژه‌هایی است که نیازهای اصلی شهروندان قزوینی بوده و مردم برای اجرا شدن آن‌ها مراجعه مکرر به اعضای شورای اسلامی شهر قزوین داشتند.

وی افزود: اعتقاد دارم پروژه‌های بزرگ همانند تقاطع‌های غیرهمسطح که در شهر قزوین اجرا می‌شود، باید در کنار آن‌ها پروژه‌های کوچک هم تعریف و عملیاتی شود تا نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان قزوینی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته تأمین شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: باید مسؤولان مجموعه مدیریت شهری تلاش کنند پروژه‌های کوچک مقیاس را به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته اجرا کنند تا رضایتمندی شهروندان قزوینی از عملکرد این مجموعه ارتقا یابد.

در این جلسه بعد از ارائه نقطه نظرات اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در این شهر با اعتبار 3 و نیم میلیارد تومان تصویب شد.

احداث پل روی کانال مادر ابتدای بلوار شهید چگینی، احداث پل روی کانال ورودی نجف‌آباد و ناصرآباد، احیای محله شیخ‌آباد براساس طراحی به عمل آمده، احداث مسیر دوچرخه‌سواری ضلع جنوب شرقی میدان سیدحسن نصراله و احداث فرهنگسرا در خیابان منتظری جنب مسجد خواجه شهدا از جمله پروژه‌های کوچک مقیاس است.

اجرای باند کندرو ناحیه مشعلدار، احداث پیاده راه در بلوارهای مینودر، احداث خانه فرهنگ ناصرآباد، تأمین آب و راه باغستان، تکمیل پروژه چند منظوره فرهنگی، ورزشی مسجد محمدخان بیک نواب، احداث زمین چمن مصنوعی مینودر و جدول‌گذاری خیابان نواب و مجاهد از دیگر پروژه‌های کوچک مقیاس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار