بخشدار بخش خلجستان قم گفت: یادواره 321 شهید بخش خلجستان و 22 شهید شهر دستجرد همزمان با شب وفات حضرت معصومه(س) با استقبال پرشور مردم این بخش برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، سید داود حاج حسینی افزود: این یادواره با حضور و سخنرانی امیر سرتیپ رضا خرم طوسی مشاورعالی فرمانده کل ارتش در سالن ورزشی شهید چمران شهر دستجرد ترتیب یافت.

وی اضافه کرد: در این آیین مرتضی طاهری مداحی کرد و گروه جانبازان قمر منیر به تواشیح خوانی و گروه موزیک سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز به اجرای برنامه پرداختند.

وی ادامه داد: استقبال خوبی از یادواره شهدای شهر دستجرد صورت گرفت و حدود 2 هزار تن در سالن ورزشی شهید چمران حضور یافتند.

به گفته حاج حسینی، این یادواره به مناسب سالروز وفات حضرت معصومه(س) وسالگرد تدفین 2 شهید گمنام دربخش خلجستان و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور ترتیب یافت.

وی افزود: برگزاری مسابقه فرهنگی خاطره نویسی و برپایی نمایشگاه وصیت نامه در قالب پوستر، عکس و نقاشی از برنامه های دیگر این یادواره بود.

بخش خلجستان با وسعت یک هزار و 100 کیلومترمربع، دارای 50 هزار تن جمعیت ثابت و فصلی شامل 2 دهستان قاهان و دستجرد است؛ این بخش دارای 57 روستا، 27 دهیاری و 33 شوراست.

ابتدایی ترین روستای این بخش 60 کیلومتر و انتهایی ترین روستا 85 کیلومتر از مرکز شهر قم فاصله دارد.

مردم این بخش در حوزه های کشاورزی و دامداری اشتغال دارند و بیشتر محصولات کشاورزی خلجستان توت، گردو، فندق، گیلاس و انگور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار