راننده سارق که مواد مخدر شیشه مصرف کرده بود توجهی به دستور ماموران نکرده بود، که پلیس اقدام به تیر اندازی هوایی می کند
کد خبر: ۳۵۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴ 12 January 2017
 رحیم شهرتی فر در گفتگو با مهر در خصوص جزئیات تیر اندازی امروز تبریز گفت:به دنبال گزارش یک فقره سرقت خودرو شاسی بلند به نیروی انتظامی گزارش داده می شود و نیروهای خدوم پلیس خودرو مسروقه رادر محدوده میدان ستارخان تبریز مشاهده می کنندکه راننده آن در حالتی نامتعادل با سرعت و در حال تخریب خودروهای شهروندان حرکت می کند.
 
فرماندار تبریز افزود:ماموران نیروی انتظامی ضمن تعقیب خودرو ،فرمان ایست صادر می کنند ولی متاسفانه راننده سارق که مواد مخدر شیشه مصرف کرده بود توجهی به دستور ماموران نکرده بود، که پلیس اقدام به تیر اندازی هوایی می کند که باز اثر بخش نبوده تا اینکه موتور سوار پلیس با نزدیک شدن به خودرو با باتوم به شیشه خودرو ضربه زده و سارق را مجبور به تسلیم شدن می کند.
 
شهرتی فر ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه ی مامور موتور سوار نیروی انتظامی و جلوگیری از وارد شدن خسارتهای جانی و مالی دیگر به شهروندان ، از اصحاب رسانه خواست به هنگام بروز حوادث و ماجراهای مشابه خبرهای درست از منابع خبری موثق انتشار دهند تا باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.
 
سرهنگ فیروز نوروزی فرمانده نیروی انتظامی تبریز نیز در این باره گفت:این فرد معتاد از شیشه استفاده کرده بود و در شرایط عادی نبود که توسط پلیس دستگیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار