استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: شرایط کشور به گونه ای است که باید با کار شبانه روزی و مدیریت جهادی و بسیجی به فکر حل مشکلات مردم باشیم و در استان مدیر پشت میز نشین نمی خواهیم.
کد خبر: ۳۵۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 12 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی در جلسه شورای بانکها که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: مسئولیت در نظام اسلامی یک فرصت برای خدمت گذاری است و اگر کسی قدر این دوران را نداند هم پیشمان خواهد شد و هم باید پاسخگوی مردم باشد.

استاندار قزوین گفت:وجدان خود را قاضی کنید ولحظه ای فرصت را ازدست ندهیدوبدانید معلوم نیست تا چه زمانی زنده ایم و مسئولیت داریم و اگر زمان را از دست بدهیم دیگر جبران نخواهد داشت.

مدیر پشت میزنشین نمی خواهیم

همتی با انتقاد از برخی مدیران استان تصریح کرد: آنقدر کار در استان داریم و از زمان عقب هستیم که اگر شبانه روز هم کار کنیم باز هم جبران نمی شود و امروز که چشم امید مردم به ما و شماست وظیفه داریم به مطالبات مردم و رهبری پاسخ دهیم درغیر اینصورت حقوق مان هم حلال نیست.

وی اظهارداشت: جمهوری اسلامی فقط کار می خواهد و ما نیز به مدیر پشت میز نشین نیازی نداریم و مدیران باید به جای نشستن در اتاق های در بسته باید سراغ کارآفرینان و سرمایه گذاران و مدیران واحدهای صنعتی و کشاورزی و تولیدی بروند و مشکلاتشان را حل کنند و منتظر حضور مردم باشند.

استاندار قزوین یادآورشد: وظیفه دارم ابتدا به خودم تذکر دهم و سپس به شما مدیران که با همه وجود برای حل مشکلات مردم کار کنید و شب و روز نشناسید در غیر این صورت با مدیران ضعیف و کم کار برخورد خواهیم کرد و مدیران قوی را تشویق می کنیم.

همتی گفت: از معاونان استانداری و مدیران انتظار دارم و تاکید می کنم کارهای معطل مانده را پیگیری کنند زیرا ما می توانیم به جای حل مشکل ۱۰۰۰ واحد صنعتی تا دوبرابر این میزان را جوابگو باشیم و مشکلاتشان را حل کنیم.

وی اضافه کرد: از مدیران هیچ توقع شخصی نداریم و فقط کار در چارچوب قانون می خواهیم و هرجا ضعف ببینیم تذکر می دهیم و هرجا نقطه قوتی دیدیم تقدیر می کنیم.

مصوبات سفر رئیس جمهور پیگیری شود

استاندار اظهارداشت: مدیران باید مصوبات سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان هرجا مشکلی داشتند به ما منتقل کنند تا آن را حل کنیم.

وی اضافه کرد: ما در استان مانند یک هیئت دولت کوچک هستیم و اگر نتوانیم مشکلات خود را حل کنیم از ضعف ماست لذا باید نوع نگاه و تفکر ما تغییر کند تا به نتیجه برسیم.

مدیران کوتاهی کنند در آسیبهای اجتماعی سهیم هستیم

همتی گفت: اگر نتوانیم شغل ایجاد کنیم و بعلت بیکاری جوانی معتاد، بزهکار و یا خلافکار شود همه ما در بروز این آسیبهای اجتماعی سهیم هستیم و باید شرمنده شویم.

استاندار از مدیران بانکها خواست با تسهیل در امور وام گیرندگان و تولیدکنندگان در مسیر توسعه استان همراهی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار