معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در نامه‌ای به مدیرکل و دبیر ستاد آفریقای وزارت امورخارجه، خدمات هلال احمر کشورمان را در کشور غنا تشریح کرد.
کد خبر: ۳۵۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 12 January 2017

به گزارش تابناک : محمد شهاب‌الدین محمدی‌عراقی خطاب به مهدی آقاجعفری یادآور شد: مرکز درمانی هلال احمر کشورمان در غنا با استفاده از کمک‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه بهسازی و با حضور رئیس جمهور این کشور در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد.

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر در ادامه تصریح کرده است که با کمک نقدی هلال‌احمر ایران مرکز اداری آموزشی صلیب سرخ غنا نوسازی شد.

محمدی‌عراقی همچنین به ساخت مرکز آموزش کمک‌های اولیه صلیب سرخ غنا با همکاری هلال احمر کشورمان اشاره کرد و افزود: دکتر ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر، در آینده نزدیک به کشور غنا سفر خواهد کرد.

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در پایان این نامه آورده است با توجه به فرصت‌های موجود در مسائل مرتبط با سلامت در کشورهای آفریقایی به ویژه غنا، در صورت سرمایه‌گذاری مناسب و توجه کافی به این موضوع فرصت‌های بکر و منحصر به فرد در اختیار کشورمان و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

مرکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در آکرا پایتخت غنا از اوایل دهه ۹۰ میلادی راه‌اندازی شده و تاکنون در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران است.




منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار