با برگزاری آیین نمادین کلنگ زنی با حضور استاندارایلام ،مدیرکل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسئولان ایلام ،کار ساخت آشیانه بالگرد و پایگاه امداد هوایی استان ایلام روز پنجشنبه آغاز شد.
کد خبر: ۳۵۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 12 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛طرح آشیانه بالگرد و پایگاه امداد هوایی استان ایلام قرار است در بازه زمانی یکساله با 70 میلیارد ریال اعتبار و در زمینی به وسعت پنج هکتار ساخته شود.
 
مدیرکل دفتر فنی استانداری ایلام در این آیین گفت: 30 میلیارد ریال از اعتبار مصوب این طرح از طرف مدیریت بحران استان تامین شده است و 40 میلیارد باقیمانده نیز بتدریج و درجریان ساخت این پروژه از سوی سازمان هلال احمر و مدیریت بحران استانداری ایلام تخصیص می یابد.
 
ربیع الله جاسمی با بیان اینکه این پروژه شامل چند بخش است یادآور شد:20 میلیارد ریال برای احداث آشیانه، سوییت های مسکونی و انبارها، 20 میلیارد ریال برای خرید زمین از راه و شهرسازی و ایجاد زیرساخت هایی چون آب، برق، گاز، راه هزینه می شود.
 
به گفته وی 10 میلیارد ریال برای آماده سازی و آسفالت محوطه هزینه خواهد شد و 20 میلیارد ریال دیگر نیز برای احداث ساختمان اداری و انبار معاونت امداد و نجات هلال احمر تخصیص می یابد.
 
وی اضافه کرد: ساختمان اداری معاونت امداد و نجات هلال احمر استان بعد از اجرا و احداث آشیانه بالگرد و پایگاه امداد هوایی به منظور کاهش هزینه های نگهداری در این محل استقرار می یابد.
 
بالگردی که امروز کار ساخت اشیانه و محل استقرار ان آغاز شد به دنبال اتش سوزی های سال گذشته در عرصه های جنگلی استان ایلام با هدف تسریع در جابجایی و پشتیبانی نیرو ، مواد غذایی و دیگر تجهیزات و ملزومات امدادی در مواقع بحرانی و مخاطره آمیز احتمالی اختصاص ان به ایلام مورد تصویب وموافقت قرار گرفت./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار