مسئول اکران مردمی فیلم یتیم خانه ایران گفت: فیلم یتیم‌خانه ایران در ۵ سانس مجزا در کوه خضر نبی و در جوار شهدای گمنام برای عموم به اکران درمی‌آید.
کد خبر: ۳۵۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 13 January 2017
به گزارش تابناک قم، مسعود سلیمی با اشاره به اکران مردمی فیلم یتیم‌خانه اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌ شده است فیلم یتیم‌خانه ایران به‌صورت مردمی در استان قم اکران می‌شود.

وی با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با جنایات انگلیس افزود: فیلم یتیم‌خانه ایران باهدف آشنایی ملت ایران با جنایات انگلیس و همچنین حمایت از آثار فاخر سینمایی در 5 سانس مجزا و به‌صورت ویژه در کوه خضر نبی اکران می‌شود.

مسئول اکران مردمی فیلم یتیم‌خانه ایران در قم با اشاره به لزوم حمایت از آثار انقلابی و دینی بیان کرد: در اکران‌های گذشته فیلم بادیگارد و هنگامه به‌صورت مردمی پخش شد و با توجه به استقبال صورت گرفته قرار شد فیلم یتیم‌خانه ایران نیز به اکران عموم دربیاید.

سلیمی با بیان اینکه کوه خضر نبی با محوریت مزار شهدای گمنام به مرکز فرهنگی برای مردم تبدیل‌ شده است،عنوان کرد:در طول سال ایستگاه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌هایی با محوریت شهدا در این مکان برگزار شده که مورد استقبال قرارگرفته است، اکران فیلم یتیم‌خانه ایران در این مکان رنگ و بوی دیگری به این فیلم با محتوا و غنی می‌بخشد.

وی بیان کرد: فیلم یتیم‌خانه ایران در 5 سانس مجزا روز جمعه برای عموم به اکران درمی‌آید که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته دو سانس صبح و سه سانس نیز بعدازظهر و شب پخش می‌شود.

مسئول اکران مردمی فیلم یتیم‌خانه ایران در قم با اشاره به استقبال صورت گرفته از فیلم یتیم‌خانه ایران خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین قرار بود که در 4 سانس این فیلم اکران شود اما با توجه به استقبال مردمی یک سانس ویژه هم به آن اضافه‌شده و تلاش می‌کنیم که هفته آینده نیز اکران داشته باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار