انتقادهای امام جمعه گلپایگان به عملکرد رسانه ملی:
تابناک: همیشه نیمه پر و خالی لیوان را باهم ببینیم، باید در جامعه تعادل را حفظ کنیم. چرا تا کسی زنده است معرفی اش نمی کنیم؟ متاسفانه صداوسیما در طول دهه اخیر و قبل از آن، یا کسی را بیش از اندازه بزرگ می کند و یا چنان برزمین می کوبد که دیگر نتواند سربلند کند.
کد خبر: ۳۵۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 13 January 2017
تابناک اصفهان : امام جمعه گلپایگان با انتقاد به  عملکرد صداو سیما  گفت: مطالبی که صدا و سیما بعد از رحلت ایشان بارها پخش کرد، جا داشت پیش از مرگ مرحوم هم این مطالب پخش می شد. یکی از ویروس های جامعه ما افراط و تفریط است، نه آنطور که قبل از فوتشان سخنرانی از ایشان پخش نشود و نه اینکه بعد از رحلتشان به این شدت سخنرانی گذاشته شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد: حادثه تلخ و ناگواری که برای ملت ایران و رهبری پیش آمد را تسلیت می گوییم و امیدواریم خداوند آیت الله هاشمی را با شهدا و خوبان درگاهش محشور نماید.

وی ادامه داد: مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی سنگ تمام گذاشتند و به خوبی مشایعت کردند. پیام جامع مقام معظم رهبری در رحلت ایشان بسیار گره گشا بود و آب سردی برکسانی بودکه به دنبال توطئه بودند.

امام جمعه گلپایگان گفت: خدمات و جانفشانی های آقای هاشمی خصوصا قبل از انقلاب برهیچکس پوشیده نیست البته که بر هرانسانی نقد وارد است اما نقدی که خوب و سازنده باشد.

اسماعیلی با انتقاد به  عملکرد صداو سیما  افزود: مطالبی که صدا و سیما بعد از رحلت ایشان بارها پخش کرد، جا داشت پیش از مرگ  مرحوم هم این مطالب پخش می شد. یکی از ویروس های جامعه ما افراط و تفریط است، نه آنطور که قبل از فوتشان سخنرانی از ایشان پخش نشود و نه اینکه بعد از رحلتشان به این شدت سخنرانی گذاشته شود.

وی اضافه کرد: شما که مشکلی ندارید، قبل از مرگ مرحوم هم این مطالب را پخش می کردید، همیشه نیمه پر و خالی  لیوان را باهم ببینیم،  باید در جامعه تعادل را حفظ کنیم. چرا تا کسی زنده است معرفی اش نمی کنیم؟ متاسفانه صداوسیما در طول دهه اخیر و قبل از آن، یا کسی را بیش از اندازه بزرگ می کند و یا چنان برزمین می کوبد که دیگر نتواند سربلند کند.

اسماعیلی تصریح کرد: ما یک معیار داریم آن هم رهبری است که باید آن را دنبال کنیم. فصل الخطاب دیروز ، امام (ره) و امروز مقام معظم رهبری است لذا همه باید دراین جهت حرکت کنیم.

امام جمعه گلپایگان گفت:خیلی ها به دنبال این بودند که آقای هاشمی را مقابل رهبری قرار دهند، اما موفق نشدند.

امام جمعه گلپایگان یادآورشد: نیروهای نظام، انقلاب و کسانی که برای این نظام و مملکت استخوان خرد کرده اند را حفاظت و حمایت کنیم و در جای خود نقد منصفانه داشته باشیم، اگر در نقادی در جامعه ای بسته شود آن جامعه مرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار