در خصوص حجت الاسلام بزرگواری اتخاذ و بیان چنین مواضعی عادی و معمولی است ! اما ورود تاجگردون به چنین مباحثی بسیار عجیب و غیرمنتظره می نمود !
کد خبر: ۳۵۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 13 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رحلت هاشمی رفسنجانی چنان فوری و غیر منتظره بود که برخی سیاسیون آمادگی درست و حسابی برای گرفتن موضع ، به نحوی که هم وجهه ی سیاسی خود را حفظ کنند و هم واقعیات ذهنی خود را منتشر کنند ، را نداشته باشند.
اما در این میان در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی سیاسیون که معمولا مواضعی شاخص دارند در این مدت چند روزه مورد توجه بودند .
سید علی محمد بزرگواری که هیچ گاه در اعلام مواضع خود خصوصا در خصوص مسائل سیاسی ، ملاحظه ی کسی را رعایت نمی کرد اینبار هم در موضوع درگذشت آیت الله هاشمی ، در پیام ابتدایی خود بدون از هیچگونه ملاحظه ای به برخی شبهاتی که در فضاهای رسانه ای هم به شدت منتشر و دست به دست می شد ، دست زد و تفسیرهای خود را بیان کرد.(اینجا)
اما غلام رضا تاجگردون یکی دیگر از سیاسیون استان کهگیلویه و بویراحمد بود که برخلاف همیشه که معمولا وارد اینگونه بازی های رسانه ای نمی شد ! اینبار سریعا منتقدان چندسال اخیر آیت الله هاشمی را که به انتشار پیام های تسلیت پرداختند ، مورد نقد قرار داد و گفت : البته بنده با صدور پیام توسط منتقدان یا مخالفان ایشان مشکلی ندارم اما وقتی جریانی تندرو که سالیان دراز به صورت سیستماتیک آیت‌الله و خانواده ایشان را آماج تندترین حملات و انتقادات غیرمنصفانه و ناحق قرار دادند جزو اولین افرادی بودند که در منظر عموم تسلیت گفتند انسان تعجب می‌کند.
وجه اشتراک مواضع تاجگردون و بزرگواری
 و اما وجه تشابه و عجیب پیام های منتقدانه هر دو نفر به صدا و سیما بر می گردد! به گونه ای که هر دو نفر به صراحت صدا وسیما را مورد نقد قرار دادند تا در این بین مخاطبان را هر کدام به زعم خود به جهت رسیدن به اهدافی خاص هدایت کنند!
بزرگواری در این خصوص گفت : امام عادل جامعه،شهادت دروغ نداد،اما صدا و سیما و نخبگان سیاسی که اینقدر بصیرت و مهارت ندارند تا تکریم و نکوداشت هاشمی را با تحریف از او اشتباه نگیرند، اقلا از الان به خود بیایند و رویه شان را اصلاح کنند. اگر در مورد سوابق هاشمی و بازنمایی فرشته وار از او با هر توجیه و دلیل امنیّتی یا رفاقتی تا این حد جایز بود رهبری معظم انقلاب با توجه به حساسیّت جایگاه و نیز رفاقت دیرین اولی بود. 
تاجگردون هم در زمینه انتقاد از صدا وسیما، از بزرگواری جلوتر زد و گفت : جریانی که ذاتا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را قبول ندارد و از ریشه با ایشان مخالف است کاملا هماهنگ و تشکیلاتی از طریق سیمای جمهوری اسلامی احساسی‌ترین سخنان را بیان کردند که بنده به عنوان یک شهروند ایرانی احساس بدی پیدا کردم که چرا چنین رفتارهایی به صورت سیستمی در داخل جامعه اسلامی انجام می‌شود.
نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: بسیار به جا بود که در کنار ابراز تسلیت افراد و جریان‌های تندروی سیاسی پیام تسلیت سیدحسن خمینی، محسن هاشمی فرزند بزرگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پیام معاون اول رییس‌جمهور یا حجت‌الاسلام دعایی یا پیام محمدباقر نوبخت از صداوسیما پخش می‌شد تا دوستداران فراوان آیت‌الله قدری آرامش می‌گرفتند. 
جالب اینجاست که هر دو نفر با وجود تشابه در انتقاد از صدا و سیما ، هر کدام در سمت و سویی کاملا متفاوت انتقادات خود را بیان کرده اند و در این بین و از قرار معلوم صدا و سیما به هر دو گروه طرفدار مواضع این دو شخصیت سیاسی استان ، بدهکار است !
و نکته دیگر اینکه در خصوص حجت الاسلام بزرگواری اتخاذ و بیان چنین مواضعی عادی و معمولی است ! اما ورود تاجگردون به چنین مباحثی بسیار عجیب و غیرمنتظره می نمود !
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار