با اعتباری بالغ بر 4هزار و پانصد میلیون ریال انجام شد:
با اعتباری بالغ بر 4هزار و پانصد میلیون ریال مشکلات گرمایشی 60 کتابخانه در استان خراسان رضوی جهت استفاده بهینه و مطلوب از کتابخانه ها در فصل زمستان مرتفع شد.
کد خبر: ۳۶۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 14 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، با اعتباری بالغ بر 4هزار و پانصد میلیون ریال مشکلات گرمایشی 60 کتابخانه در استان خراسان رضوی جهت استفاده بهینه و مطلوب از کتابخانه ها در فصل زمستان مرتفع شد.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این خصوص گفت: استفاده بهینه و مطلوب از کتابخانه با توجه به زیرساختها و مولفه هایی مانند گرمایش و سرمایش و وجود تجهیزات مطلوب و قابل استفاده و همچنین فضایی شاداب و دل نشین میسر می شود.
 
حسین اکبری ادامه داد: در همین راستا در طول سال جاری اقدامات ویژه ای در جهت شاداب سازی و تجهیز کتابخانه ها انجام گرفته است.
 
وی ادامه داد: تجهیز بخشهای کودک در کتابخانه ها، شاداب سازی فضای بیرونی و داخلی کتابخانه ها  و توجه خاص به زیرساختهایی مانند گرمایش و سرمایش انجام شده است.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به تامین نیازهای سرمایشی کتابخانه ها در تابستان امسال با هزینه کرد یک هزار و 400 میلیون ریال اشاره کرد و ادامه داد: در ادامه و با نزدیک شدن به فصل سرما تمامی مشکلات گرمایشی در کتابخانه ها جمع آوری و با تامین بودجه لازم نسبت به رفع این مشکلات اقدام شد.
 
اکبری از تامین منابع گرمایشی بیش از 60 کتابخانه عمومی استان تاکنون خبر داد و یادآورشد: تعویض سیستم گرمایشی از بخاری به پکیج  و رادیاتور و خرید انشعاب گاز و لوله کشی، افزایش  پره های  رادیاتور و تجهیزات و لوله کشی، سرویس شوفاژ، تعمیر پکیج ازجمله موارد رفع و ارتقای گرمایش در کتابخانه ها بوده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 4هزار و پانصد میلیون ریال جهت انجام اقدامات گرمایشی در 60 کتابخانه استان هزینه شده است و در چندین کتابخانه دیگر عملیات تامین و رفع مشکلات گرمایشی در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار