واژگونی خودرو سواری پراید در 65 کیلومتری راه خاش به زاهدان حوالی اسکل آباد به طرف دهپابید یک کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۳۶۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 14 January 2017
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: این سانحه رانندگی حوالی ساعت 17 و 35 دقیقه امشب رخ داده است.
محمدامین حسین زهی افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در پست امداد جاده ای اسکل آباد به سرعت در صحنه حاضر شده و کار رهاسازی یک مورد فوتی را انجام داده و 2 فرد مجروح را بصورت سرپائی امدادرسانی کردند.
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا کشته شدن یک نفر در حادثه واژگونی خودرو پراید در راه خاش - زاهدان را تایید کرد.
سرهنگ کشواد بهروزی زاده اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در جاده خاش- زاهدان ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه خودرو سواری پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شد که به علت شدت ضربه وارده یکی از سرنشینان آن در دم فوت کرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال(زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
راه های ارتباطی خاش به سمت زاهدان و شهرهای همجوار به سبب بارترافیکی بالا نیاز به 2 بانده شدن دارند که یک طرفه بودن جاده ها و تردد زیاد خودروها به ویژه خودروهای حامل قاچاق سوخت و انسان جان مردم منطقه و مسافران را با خطرات زیادی رو به رو می کند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار