مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: شهدا برای آبادانی، پیشرفت کشور و کوتاه کردن دست دشمنان دین و این نظام الهی، حماسه آفرینی و مجاهدت های بی نظیری خلق کردند.
کد خبر: ۳۶۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 14 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،حجت الاسلام هادی عسگری روز شنبه در حاشیه بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی بازی دراز سرپل ذهاب  افزود: شهدا بهترین نمونه زیبایی های خلقت هستند، زیرا آن ها در طول عمر با برکت خود صحنه های بسیار ارزشمند و نابی را با رشادت، مجاهدت و ایثارگری ها در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی ثبت و ضبط کردند.
وی اظهار کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان در اوج جوانی، دست از همه تعلقات دنیایی کشیدند و برای دفاع از مرزهای میهن اسلامی به جبهه رهسپار شدند و با ثبت حماسه های هشت سال دفاع مقدس ، ایران و ایرانی را در جهان سرافراز کردند.
وی بیان کرد: اعزام کاروان راهیان نور، حرکت فرهنگی و معنوی عظیم در تجدید بیعت با آرمان های شهدا و مقاومت تاریخی آنها محسوب می شود و در امر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در جامعه مهم و ضروری است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل ذهاب نیز گفت: شهدا برای آبادانی و استقلال کشور ثابت قدم بودند و در هر مسوولیتی که داشتند، به بهترین شکل انجام وظیفه می کردند.
سلمان حسن پور افزود: در روزگاری که دشمنان به آب و خاک این مملکت چشم طمع دوخته بودند، شهدا با تمام وجود به میدان شتافتند و در مقابل گلوله دشمن سینه سپر کردند تا ذره ای از خاک میهن به دست دشمن نیفتد.
اردوی یک روزه راهیان نور متشکل از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و 30 تن از کارکنان بسیجی بنیاد شهید و امور ایثارگران حوزه هشت کارمندی سپاه ناحیه کرمانشاه به همراه رییس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل ذهاب برگزار شد که این کاروان با صعود به منطقه عملیاتی بازی، یاد شهدا را گرامی داشتند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار