مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری جشنواره فیلم و فیلم نامه کوتاه قرآن وعترت گلستان اشاره کرد و گفت: ٨٧اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۳۶۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 14 January 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری جشنواره فیلم و فیلم نامه کوتاه قرآن وعترت گلستان اشاره کرد و گفت: ٨٧اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: ٢٦فیلم و ٦١فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که داوری آثار نیز انجام شده است.

وی با بیان این نکته که میزبانی این جشنواره را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان بر عهده گرفته، اظهار کرد: آئین اختتامیه جشنواره فیلم و فیلم نامه کوتاه قرآن وعترت گلستان ١٢بهمن در گرگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسعود امامی، روزبه رجبی و علیرضا نوروزی خراسانی از داوران این جشنواره هستند.

حجت الاسلام فضیلت در توضیح موضوعات جشنواره، گفت: موضوع آثار قرآن وعترت و توسعه فرهنگ قرآنی، اقتصاد مقاومتی (جلوه های نماز و نیایش – سیره معصومین (س) – رشد فضایل اخلاقی)، رواج فرهنگ و هنر اسلامی، جلوه های ایثار و شهادت ، سبک زندگی اسلامی ایرانی، ولایت مداری واستکبار ستیزی تعیین شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری ١١ جشنواره در استان اشاره کرد و افزود: جشنواره های هفته قرآن و عترت استان بستری برای تعامل و هم افزایی دستگاه های فرهنگی است.

وی در خاتمه با بیان این نکته که برپایی این جشنواره همچنین سبب کاهش موازی کاری دستگاه ها شده، اظهار کرد: بهره بردن از ظرفیت های فرهنگی و هنری موجود استان، در راستای ترویج آموزه های قرآنی از اهداف اصلی این جشنواره است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار