بیش از صد عنوان کتاب با موضوع انقلاب و نظام اسلامی در نمایشگاه «با بصیرت تا پیروزی» با 20 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه عرضه می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 14 January 2017
به گزارش تابناک : مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری نمایشگاه ویژه کتاب تحت عنوان «با بصیرت تا پیروزی» با محوریت کتاب‌های مربوط به انقلاب اسلامی و فتنه سال 88 خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 9 دی ماه تا 22 بهمن ماه در محل فروشگاه مرکزی کتاب به نشر در مشهد واقع در خیابان امام خمینی (ره) رو به روی باغ ملی برپا شده است.

حسین سعیدی اظهار داشت: نهم دی ماه سال 1388 در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان فصلی ارزشمند و حائز اهمیت برای ریزش‌ها و رویش‌های انقلابی که در نهایت همبستگی، یکدلی و حماسه عظیم را به ارمغان آوردند، مطرح است.

وی با اشاره به یکی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط انتشارات در خصوص افزایش سطح آگاهی عمومی در خصوص سالروز حماسه نهم دی ماه، گفت: بر این اساس انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به برگزاری نمایشگاه کتابی با عنوان «با بصیرت تا پیروزی» اقدام کرده است تا کتاب‌هایی با محور گفتمان انقلاب، موضوعات انقلابی، ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب طی بازه زمانی 40 روزه به کلیه بازدید کنندگان ارائه شود.

سعیدی افزود: در نمایشگاه «با بصیرت تا پیروزی» بیش از یکصد عنوان اثر ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی با 20 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه از تاریخ  9 دی ماه لغایت 22 بهمن ماه در محل فروشگاه مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی در مشهد ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در ساعات 9 تا 21 در فروشگاه مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی به نشانی خیابان امام خمینی (ره)، روبروی باغ ملی برپا و آماده خدمت رسانی به کلیه مراجعان است.

سعیدی همچنین یادآور شد: قفسه‌ای با همین عنوان «با بصیرت تا پیروزی» در سایر فروشگاه‌های دوازده گانه «به نشر» در مشهد و تهران در این مدت دایر است و این کتب را با تخفیف 20 درصد عرضه می‌کند.

علاقه مندان به مشاهده و تهیه محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 و یا با شماره 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس بگیرند.






منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار