مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: با حرف و بدون عمل نمی‌شود یک محله آلوده را پاکسازی کرد.
کد خبر: ۳۶۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 14 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد بعد از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه با بیان این مطلب که ارتقای  فرهنگ عمومی یک عزم جدی می‌طلبد، اظهار داشت: انسان آنقدر تشنه احترام و محبت است که نمی‌شود آن را کتمان کرد پس ما باید به کرامت انسان‌ها احترام قائل شویم.
 
وی افزود: در اصلاح محله‌های مختلف چه از نظر فرهنگی و چه معضلات اجتماعی ما باید به زیرساخت‌ها نگاه کنیم و ببینیم تا به امروز چه امکاناتی دراین محله‌ها به وجود آورده‌ایم که از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شده است با حرف و بدون عمل نمی‌شود یک محله آلوده را پاکسازی کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: یکی از کارهایی که می‌توان در رابطه با کم کردن آسیب‌های اجتماعی انجام داد، توجه به کانون فرهنگی مساجد است، کانون‌ها در حرکت فضای اجتماعی و برقراری ارتباط با افرادهای محله برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند.
 
درویش‌نژاد تصریح کرد: از یک سو فقر مالی و از سوی دیگر طلاق، اعتیاد سبب به وجود آمدن معضلات اجتماعی است، بنابراین تا می‌توانیم برای کاهش جرائم تلاش کنیم تا خود به خود از آسیب‌های اجتماعی و معضلات آن کاسته شود.
 
وی در پایان یادآور شد: می‌خواهیم فرهنگ قرآنی در استان هرمزگان و در تمام حوزه‌ها به صورت شعر و نثر درآوریم و از داستان‌های قرآن می‌توانیم فیلم بسازیم که بار فرهنگی فراوانی در جامعه دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار